Kaymeerah Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hepp! Da var Arch Linux lagt inn på skolelaptopen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Scora 9 på "iq"-testen på sesjon del 2, og nå høyre eg gjennom Mezzanine igjen. Awesome. Jeg også, tror det var lite taktisk med tanke på at jeg egentlig ikke ville inn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis man ikke vil inn i førstegangstjeneste er det veldig lett å få det til. Uten å fake noen prøver eller lyge. Bare si man er uinteressert, umotivert. Eller vær kreativ. Det er ditt liv, for jævlig for de som blir sendt inn uten å ville det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare si man er uinteressert, umotivert. Kan avkrefte at det holder. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det gjør ikke meg glad, siden strømmen gikk her pga. det. SWTOR beta. Yay... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis man ikke vil inn i førstegangstjeneste er det veldig lett å få det til. Uten å fake noen prøver eller lyge. Bare si man er uinteressert, umotivert. Eller vær kreativ. Det er ditt liv, for jævlig for de som blir sendt inn uten å ville det. Mange som tror at det funker, men det gjør det faktisk ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Mange som tror at det funker, men det gjør det faktisk ikke. Så hva vil faktisk funke? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det gjør ikke meg glad, siden strømmen gikk her pga. det. SWTOR beta. Yay... er det Old Republic? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kverka en felg på firmabilen, og var lettere å få ordna enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare si man er uinteressert, umotivert.Kan avkrefte at det holder. Hvis man ikke vil inn i førstegangstjeneste er det veldig lett å få det til. Uten å fake noen prøver eller lyge. Bare si man er uinteressert, umotivert. Eller vær kreativ. Det er ditt liv, for jævlig for de som blir sendt inn uten å ville det.Mange som tror at det funker, men det gjør det faktisk ikke. Vel, da har det endret seg, eller så kommer det an på hvem man må prate med på sesjon. Mange som tror at det funker, men det gjør det faktisk ikke.Så hva vil faktisk funke? Tydeligvis å si at du har migrene. Jeg ble nektet tjeneste fordi jeg har det. Har dog ikke fått det diagnotisert på tross av flere legebesøk. Hadde dermed heller ikke noen legeerklæring med. Jeg ville inn, men fikk altså ikke lov. Andre som ikke vil inn skulle kunne lyge på seg det samme. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Å si at man ikke er motivert holder ikke alene. I tillegg må man ha en liten dose flaks. Dette gjelder begge veier, da det virker som forsvaret tar inn nøyaktig de de selv ønsker, uavhengig av svar på motivasjonsspørsmålet fra sesjon. Det som også fungerer er å overdrive allergi og skader man har, eventuelt rett og slett lyve om det. Jeg tror jeg kunne blitt dimmet på innrykksdagen om jeg hadde gjort en liten innsats for det, på grunn av en tidligere skade i foten jeg fortalte om på sesjon. Doktoren lurte på hvordan det hadde utviklet seg og om jeg hadde hatt problemer i ettertid av sesjon. For egen del så hadde jeg allerede utsatt skolegang da, så jeg hadde liten interesse av dim på dagen, og kunne like gjerne fullføre tjenesten. Endret 25. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Flaks/uflaks er nok med. På sesjon sa jeg det samme om migrene. Da var det liksom ikke noe problem. På innrykksdagen ble jeg sendt hjem igjen. Endret 25. november 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 å gjøre det bra i en league of legends match ^^ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg var på sesjon og fikk 9 på alt (unntatt syn, fikk 6), men sa jeg ikke ville inn. Det var 3 år siden og jeg har ennå ikke hørt en dritt. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 MOON mapen til black ops laster ned på ps3'n nå, fikk den nylyg av en venn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det gjør ikke meg glad, siden strømmen gikk her pga. det. SWTOR beta. Yay...7 er det Old Republic? You know it. Bare litt irriterende at jeg først måtte vente i to timer i kø til tross for at jeg hoppet inn fem minutter etter at den startet. Så gikk strømmen, og jeg mistet plassen min. Og da jeg kom inn igjen var det SJU timers antatt ventetid. Men de la heldigvis til en ny server rett etterpå, so it's all good. Endret 26. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Scora 9 på "iq"-testen på sesjon del 2, og nå høyre eg gjennom Mezzanine igjen. Awesome. Jeg også, tror det var lite taktisk med tanke på at jeg egentlig ikke ville inn. Ha, legen til meg. "Ja vil du inn i forsvaret da?" Astma FTW (or not :'():-P Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Scora 9 på "iq"-testen på sesjon del 2, og nå høyre eg gjennom Mezzanine igjen. Awesome. Jeg også, tror det var lite taktisk med tanke på at jeg egentlig ikke ville inn. Hadde sjølv planar om folkehøgskule, men trur det blir eit kjekt år nonetheless. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå