Rudde Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Morsomt hvordan facebook ikke får lov å viste youtube filmene rett på facebook lenger Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 If I go crazy, then will you still call me superman? If I'm alive and well, will you be there, holding my hand? I'll keep you by my side with my superhuman Might, kryptonite! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 At jeg endelig har fått pc'en min tilbake i drift etter en månes med venting og krangling med Komplett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 If I go crazy, then will you still call me superman? If I'm alive and well, will you be there, holding my hand? I'll keep you by my side with my superhuman Might, kryptonite! You call me strong, you call me weak But still your secrets I will keep You took for granted all the times I never let you down You stumbled in and bumped your head If not for me then you'd be dead I picked you up and put you back on solid ground Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 If I go crazy, then will you still call me superman? If I'm alive and well, will you be there, holding my hand? I'll keep you by my side with my superhuman Might, kryptonite! You call me strong, you call me weak But still your secrets I will keep You took for granted all the times I never let you down You stumbled in and bumped your head If not for me then you'd be dead I picked you up and put you back on solid ground Brutality now becomes my appetite Violence is now a way of life The sledge my tool to torture As it pounds down on your forehead Eyes bulging from their sockets With every swing of my mallet I smash your fucking head in, until brains seep in through the cracks, blood does leak distorted beauty, catastrophe Steaming slop, splattered all over me Lifeless body, slouching dead lecherous abcess, where you once had a head Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Tror du bomma litt på sangen. Kryptonite av Three Doors Down er genial. Endret 23. november 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tror du bomma litt på sangen. Kryptonite med Three Doors Down er genial. Three Doors Down er for det meste genialt. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tror du bomma litt på sangen. Kryptonite med Three Doors Down er genial. Three Doors Down er for det meste genialt. Ja! Endelig noen som er enige med meg. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Når det gjelder Smithing forøvrig, er det slik at noen items gir høyere increase i skill, eller får man like mye av å lage seg et par skinnstøvler som man får av å lage seg en Glass War Axe f.eks? Hvis du bare ønsker å øke skills i smithing så er det bare å lage iron daggers (og så forbedrer du dem etter hvert på grindstone). Ja, man taper penger på det - men du øker raskt i skillnivå, og med å bruke grindstone så slipper du å bruke leather strips. Ergo du sparer litt material. Etter min erfaring får du like mye skill-increase av å lage en iron dagger, som å lage et orcish sword f. eks. Fordelen med sistnevnte er at den er mer verdt. Tror du bomma litt på sangen. Kryptonite av Three Doors Down er genial. Tror du bommet litt på siteringen. oh wait. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tror du bommet litt på siteringen. oh wait. Merkelig det der. Jeg trykte ikke "siter" engang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tror du bomma litt på sangen. Kryptonite av Three Doors Down er genial. Er villig til å gjette at han gjorde det med vilje. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Møkkalei av den låten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Tror du bommet litt på siteringen. oh wait. Merkelig det der. Jeg trykte ikke "siter" engang. Hvis ikke du køddet, så har du trykt på multisitat tidligere en gang. Trodde det var et forsøk på å fortsette trenden til Gavekort. Endret 23. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hva? Meg? Hva med meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvis ikke du køddet, så har du trykt på multisitat tidligere en gang. Trodde det var et forsøk på å fortsette trenden til Gavekort. Jau, er nok multisitat som er synderen. Men at jeg ikke la merke til det var svært merkelig. Hva? Meg? Hva med meg? Du tar feil. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er hyggelig å ikke høre på Three Doors Down. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noe som gjør meg glad er når folk IKKE absolutt må uttrykke at de ikke liker en ting som blir diskutert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå