Diskutant Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Trikset er å pante en flaske, trykke vinn, ny flaske, trykke vinn, osv osv. Det vil ikke funke. Ett lodd koster 50øre, så om du panter en flaske for 1 krone, får du kun to lodd. Får du flere lodd dess mer du panter for? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er helt tom for vaskeprodukter så det ble kun på selvvasken desverre. Forferdelig avfetting også... Trenger en langvarig voks til vinteren, forslag? Er forresten bare å si ifra om du vil ha hjelp til vask og voks. Har noen liter kjemikalier og noen forskjellige vokser her... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Trikset er å pante en flaske, trykke vinn, ny flaske, trykke vinn, osv osv. Det vil ikke funke. Ett lodd koster 50øre, så om du panter en flaske for 1 krone, får du kun to lodd. Får du flere lodd dess mer du panter for? Ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Får du flere lodd dess mer du panter for? Stemmer det, når hvert lodd koster 50 øre. Desto mer flasker du stapper inn, jo flere lodd får du. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Er helt tom for vaskeprodukter så det ble kun på selvvasken desverre. Forferdelig avfetting også... Trenger en langvarig voks til vinteren, forslag? Er forresten bare å si ifra om du vil ha hjelp til vask og voks. Har noen liter kjemikalier og noen forskjellige vokser her... Er du i Stavanger nå? Lakken min er veldig matt, og vannet legger seg veldig, og den ser enda skitten ut etter vask. Vet at klargjøringa på bilen var HORIBEL, men trodde en skikkelig vask og voks skulle duge. Voksen holdt bare en liten uke... slik ser bilen ut etter jeg vasket den idag: (tørr veibane ute) Særlig problem på de lakkerte skjørtene. Jajjaaj, litt offftopic guttar. Endret 22. november 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er i Stavanger nå ja. Er her frem til mars (foruten tre uker ferie i jula). Åssen voks brukte du? Du må også huske på en skikkelig wipedown før et nytt lag med voks for å fjerne gamle voks- og poleringsrester. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Er i Stavanger nå ja. Er her frem til mars (foruten tre uker ferie i jula). Åssen voks brukte du? Du må også huske på en skikkelig wipedown før et nytt lag med voks for å fjerne gamle voks- og poleringsrester. Meguiars Mirror Glaze Yellow Wax 26. Har vært veldig vellykka på andre biler... da uten metallic lakk. Endret 22. november 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Merkelig, var det slik etter du vasket den også? Trafikkfilmen ligger jo som et lag over voksen og ødelegger beading/sheeting egenskapene. Og hvor lenge fikk voksen herde før den ble utsatt for fuktighet og kulde, typ. dugg, regn, og temperaturer under 10 plussgrader? Hvis ikke så kan du prøve å vaske den grundig med en heftig avfetting som tar det gamle vokslaget (da ligger vannet helt flatt på hele bilen) og legger på ny voks. Seigmenn gjør meg glad nå! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Alt etter boka... voksen fikk herde et i underkant av 24 timer. Får prøve å finne meg et lokale med litt plussgrader etter jul og ordne opp en gang for alle Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Panta for 172 her om dagen uten og vinne ei krone.. Syntes jeg kunne fått en trøstepremie eller noe Menmen, går jo til en god sak! Trikset er å pante en flaske, trykke vinn, ny flaske, trykke vinn, osv osv. Har hatt en del diskusjoner på det der, er du sikker på det? Hvorfor er du det i såfall? Hvis du panter 4 flasker på en gang får du 10 lodd, hvis du panter en og en får du også 10 lodd, så det kan vell ikke ha noe og si? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er fordi at hvis du vinner når har pantet 2 av 100 flasker, så har du både premien OG 98 flasker! 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Trikset er å pante en flaske, trykke vinn, ny flaske, trykke vinn, osv osv. Det vil ikke funke. Ett lodd koster 50øre, så om du panter en flaske for 1 krone, får du kun to lodd. Får du flere lodd dess mer du panter for? Jepp. Står ihvertfall det på panteautomaten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er fordi at hvis du vinner når har pantet 2 av 100 flasker, så har du både premien OG 98 flasker! Og det forandrer oddsen hvordan? Om du vinner 100 000, så er strengt tatt 100 kroner fra pant irrelevant. Om du vinner en 10-er, vil du fortsatt ta sjansen på å vinne mer? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er fordi at hvis du vinner når har pantet 2 av 100 flasker, så har du både premien OG 98 flasker! Og det forandrer oddsen hvordan? Om du vinner 100 000, så er strengt tatt 100 kroner fra pant irrelevant. Om du vinner en 10-er, vil du fortsatt ta sjansen på å vinne mer? skjønner hva du mener, men jeg kan tenke meg at det jeg sa må være grunnen til å pante 1 og 1. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Utrolig deilig dag på skolen i morgen! Det gjør meg glad. Nå sitter jeg å koser meg med Pink Floyd på det nye PC-anlegget. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) at jeg fant ut at jeg har god sangstemme, og derfor kan starte meg en-manns-band isteden for å være avhengig av andre som ikke øver. Endret 22. november 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Heh, kanskje litt merkelig å bli glad av dette - men det er en venninne som blir facerapet veldig ofte. Tingen her er at den personen skriver det samme hele tiden, nemlig; "Wololoooo". For de som ikke vet hva jeg snakker om, så kan dere høre her: Hvis dere fremdeles ikke vet hva jeg snakker om, så har dere nok ikke spilt Age of Empires så veldig mye. Nostalgi. <3 Endret 22. november 2011 av Quote Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Wololooo er genialt. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 38. Give me your extra ressources. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Moooonk. I need a moooooonk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå