aGal Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mghhLqu31cQ&feature=channel_video_title Eg likar. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skyrim kommer i morgen, og jeg har fri neste uke! Frem med Whisky, Red Bull og Pizza, for her skal det spilles! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skyrim kommer i morgen, og jeg har fri neste uke! Frem med Whisky, Red Bull og Pizza, for her skal det spilles! Whisky og gamings er vell ikke så godt egnet sammen? Skjønner godt at du trenger Whisky når du skal game Skyrim, men kjøp deg heller noe hjemmebrent. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tror du jeg drikker meg full på whisky? Blir nesten som å røyke sigarer for å bli kvitt nikotinsug. 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skyrim kommer i morgen, og jeg har fri neste uke! Frem med Whisky, Red Bull og Pizza, for her skal det spilles! Hvilken Whisky? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Banoch Brae denne gangen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Banoch Brae denne gangen! Går i Highland Park her. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Snobb! Jeg prøver bare å smake så mye forskjellig som jeg kan, og da begynner jeg nederst på hylla. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skyrim er vel ikke så intenst. Verre å game noe fps etter man har drukket. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Snobb! Jeg prøver bare å smake så mye forskjellig som jeg kan, og da begynner jeg nederst på hylla. He he, er jo "bare" 12 åringen. Prøver også å smake så mye forskjellige som mulig, men tar det mere som det passer seg. Endret 10. november 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skyrim er vel ikke så intenst. Verre å game noe fps etter man har drukket. Pøh. Jeg og noen andre folk hadde det dritgøy med shooter på konsoll og pils innabords. Skjønt, hvor taktisk det er at 4 SEAL-soldater åler seg rundt på kartet der hver mann har nesa opp i rævva på han foran kan vel diskuteres, men ARTIG var det. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Da blir det interrail til sommeren! De siste 5 dagene av turen skal vi bo i båten til han ene som er med. Faren leier inn kaptein til oss slik at vi kan få sett litt på sjøen også. Ikke feil å ankomme havner i denne Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Da blir det interrail til sommeren! Nais. Skal det samme. Hvor har du tenkt deg? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Da blir det interrail til sommeren! Nais. Skal det samme. Hvor har du tenkt deg? Kroatia (der båten ligger), Roma, Praha, alpene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg kan komme på både en, to og tre ting en guttegjeng kan gjøre i Praha. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg kan komme på både en, to og tre ting en guttegjeng kan gjøre i Praha. Tell me, tell me! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 SKYRIM!!!! OMG JAAA!!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 SKYRIM!!!! OMG JAAA!!! SKYRIIIIIIIM!!!!!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 SKYRIM!!!! OMG JAAA!!! SKYRIIIIIIIM!!!!!! KONSOLLIFISERT UI MEN SIKKERT BRA ELLERS!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå