Heddy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Search your feelings, _Hedvig. You will know it to be true. At du kan sitere Star Wars gjør det ikke sannere Slaskemiddag med hamburger og chips gjør meg extremely happy! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det høres ut som middagene mine det siste året. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 71 grader nord. Og noe tannfiendtlig til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Search your feelings, _Hedvig. You will know it to be true. At du kan sitere Star Wars gjør det ikke sannere Slaskemiddag med hamburger og chips gjør meg extremely happy! Det skal jeg ha i helgen, og tanken på det gjør meg også extremely happy! I tillegg blir jeg glad av tanken på at jeg fant meg en ny tetype som jeg ikke trenger å adde suketter / sukker i for at jeg skal like den. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Search your feelings, _Hedvig. You will know it to be true. At du kan sitere Star Wars gjør det ikke sannere Slaskemiddag med hamburger og chips gjør meg extremely happy! Det skal jeg ha i helgen, og tanken på det gjør meg også extremely happy! I tillegg blir jeg glad av tanken på at jeg fant meg en ny tetype som jeg ikke trenger å adde suketter / sukker i for at jeg skal like den. protip : ikke add sukker til noen te i det hele tatt. Det smaker så utrolig mye bedre når man blir vandt til det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg liker kaffen som jeg liker pikk! Helst kølsvart! Edit: Det er gøy å svare det ovenfor når noen spør hvordan du vil ha kaffen forresten. Endret 7. november 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 protip : ikke add sukker til noen te i det hele tatt. Det smaker så utrolig mye bedre når man blir vandt til det Hver sin smak, noen av de teene jeg drikker er så beske uten sukker. Jeg drikker hovedsaklig te fordi det er søtt og som et alternativ til 2-3 liter cola / urge per dag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja, hver sin smak Hv a slags te var det egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har lagt ut facebookbrukeren min ut for sletting. Føles jævlig deilig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 At jeg har lest alt pensum mer enn 1 gang og det er ennå 2 uker til eksamen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg liker kaffen som jeg liker pikk! Helst kølsvart! Edit: Det er gøy å svare det ovenfor når noen spør hvordan du vil ha kaffen forresten. Jeg pleier å svare at jeg liker kaffen så sterk at den må tygges. Nå virker det bare helt feil. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg liker kaffen min så mørk som midnatt på en måneløs natt, for å sitere en kjent kaffeelsker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg liker kaffen slik som jeg liker arbeidsløse innvandrere. 1 Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg blir glad når jeg sparker meg selv inn i drømme verdener. Dag drømming. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jamie Cullum - Not while I'm around, spesielt introen. Gjør meg utrolig glad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har lagt ut facebookbrukeren min ut for sletting. Føles jævlig deilig. Ja, skulle gjøre det jeg også, men så angret jeg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Joikakaker til middag gjør meg glad! Ja, hver sin smak Hv a slags te var det egentlig? Appelsinte kjøpt på Life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå