Gjest Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tror jeg blir bedre og bedre for hver dag på gitaren. Håper på en el-gitar snart. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kommer til å deise den i postkassa mi om noen dager Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Indiana Jones. TV. Nå Mer oppskrytt enn U2. Faktisk. At denne ekstremt talentfulle fyren legger ut alle innspillingene sine gratis på nettsida gjør meg glad. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Indiana Jones oppskrytt? Skyt meg. Perfekte saker! Gammel Mucc gjør meg glad. Max emo, max herlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er så dyrt for skudd om dagen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det at jeg legger meg samtidig som min kjære samboer om dagen (som står opp 1-2 timer før meg) og dermed kan sprette opp ferdig uthvilt 1-2 timer før jeg trenger å stå opp, det kan jeg leve med. Slår hvertfall det gamle singellivet der man gjerne satt oppe til kl 3, og når man skal på jobb til kl 8 sier det seg selv at dagen blir fucka. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Indiana Jones. TV. Nå Mer oppskrytt enn U2. Faktisk. At denne ekstremt talentfulle fyren legger ut alle innspillingene sine gratis på nettsida gjør meg glad. Det er få ting som er mer oppskrytt enn U2, og Indiane Jones er IKKE en av dem! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Så sant, så sant! Det gjør meg forøvrig veldig glad å få sove ut og våkne friskt og opplagt til Turbonegro. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Onra gjør meg glad. Så latterlig funky! 1 Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 En ting er jeg sikker på: Det er ikke veldig gøy å sitte på skole!!!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 En ting er jeg sikker på: Når du har fast jobb, kommer du til å savne skolen. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Livet mitt så langt: 0-3: Lite minner 3-6: Åh, jeg vil på skolen 7-10: Småskolen er kjipt, vil bli eldre 10-12: ugh, la meg starte på ungdomsskolen snart 13-15: Hater skole. Vil på vgs og gjøre det jeg vil 16-18: VGS suger, vil begynne å studere 19-23: Urk, studier er crap, vil ha jobb snart 24+: Damn, jeg savner skolen. On topic: Lynyrd Skynyrd Endret 7. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det at jeg legger meg samtidig som min kjære samboer om dagen (som står opp 1-2 timer før meg) og dermed kan sprette opp ferdig uthvilt 1-2 timer før jeg trenger å stå opp, det kan jeg leve med. Slår hvertfall det gamle singellivet der man gjerne satt oppe til kl 3, og når man skal på jobb til kl 8 sier det seg selv at dagen blir fucka. Det er jo ingenting.. Prøv å sitt oppe til klokka 2 og skal stå opp klokka 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Old Spice gjør meg glad. Både reklamene, produktene og luktene. Endret 7. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fant ut at det var kommet ny driver til Logitech G35. Lyden ble en god del bedre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 At jeg for en gangs skyld er flink til å spare på pengene mine. Alle pengene jeg har fått i bursdag, og igjennom arbeid dette året, har gått rett inn på sparekontoen Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 En ting er jeg sikker på: Når du har fast jobb, kommer du til å savne skolen. Jeg savner absolutt ikke skolen. Trives mye bedre med å jobbe og få lønn, enn å sitte og visne bort i et klasserom. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er få ting som er mer oppskrytt enn U2, og Indiane Jones er IKKE en av dem! Search your feelings, _Hedvig. You will know it to be true. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Fikk en superkul panda-lue i sen bursdagsgave! + 167 Awesomeness Requires: 476 Selvironi Endret 7. november 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå