Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Ikke sjanse, vi blå gjør som i fjor og knuser søplelaget.

 

Halla, baby! Går det bra? :innocent:

Haha, vakkert! Gratulerer med flaks, den kampen burde virkelig ha endt uavgjort. Begge laga fortjente poeng. Dårlig av Heitinga å score selvmål, mannen burde vært mer rutinert enn det. Men dere spilte jævlig bra, og er absolutt et godt respektabelt lag. Jeg liker virkelig når de vi spiller mot ikke drar ut tida for å vinne, men fortsetter å spille fotball, selv om det betyr de risikerer tap eller uavgjort. Jeg vil heller vi skal tape mot lag som Newcastle tre ganger, enn en gang mot united.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, vakkert! Gratulerer med flaks, den kampen burde virkelig ha endt uavgjort. Begge laga fortjente poeng. Dårlig av Heitinga å score selvmål, mannen burde vært mer rutinert enn det. Men dere spilte jævlig bra, og er absolutt et godt respektabelt lag. Jeg liker virkelig når de vi spiller mot ikke drar ut tida for å vinne, men fortsetter å spille fotball, selv om det betyr de risikerer tap eller uavgjort. Jeg vil heller vi skal tape mot lag som Newcastle tre ganger, enn en gang mot united.

 

Vel, jeg synes Everton var bedre enn Newcastle. Burde hatt straffe og var uheldige, men jeg må nesten si meg fornøyd. Skader og dritt, men seier er seier. Herlig!

 

Bra innstilling på deg, forresten. Nydelig! Blir faktisk litt forelsket i deg.

 

Edit: Litt morsomt at det var tidligere Everton-spiller Dan Gosling som handset da. Ehehe! :innocent:

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Vel, jeg synes Everton var bedre enn Newcastle. Burde hatt straffe og var uheldige, men jeg må nesten si meg fornøyd. Skader og dritt, men seier er seier. Herlig!

Everton var best i annenomgang og slutten av første, men dere var klart best i store deler av første. Skapte gode sjanser, og fyfaen for et mål dere skåra. Veldig fortjent! Straffe skulle vi hatt da Gosling, den judasen, dytta bort ballen med hånda.

Bra innstilling på deg, forresten. Nydelig! Blir faktisk litt forelsket i deg.

Hahaha, sånn er det å være ekte supporter og ikke bare medgangs. Må ha litt perspektiv. Derfor jeg holder med Everton, som er et ærlig, godt, flott lag, og ikke united eller de lagene der. Det er bedre å vinne pga blod, svette og tårer, enn løgn og filming.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Everton var best i annenomgang og slutten av første, men dere var klart best i store deler av første. Skapte gode sjanser, og fyfaen for et mål dere skåra. Veldig fortjent! Straffe skulle vi hatt da Gosling, den judasen, dytta bort ballen med hånda.

 

Yes, målet til Raylor var en perle. Synd at den andre ikke gikk inn. Herregud, han har overrasket stort! Er jo ingen venstreback.

Hah! Redigerte faktisk posten min og nevnte Gosling. Men ingen ekter Everton-supporter kan mislike Gosling etter hva han gjorde mot Liverpool i FA-cupen. Selv jeg digget han etter det. :cool:

Handsen i dag var dog helt uforskylt, selv om det burde vært dømt på den.

 

Hahaha, sånn er det å være ekte supporter og ikke bare medgangs. Må ha litt perspektiv. Derfor jeg holder med Everton, som er et ærlig, godt, flott lag, og ikke united eller de lagene der. Det er bedre å vinne pga blod, svette og tårer, enn løgn og filming.

 

+1! Er selvfølgelig enig. Er dog litt vansklig å se det sånn når Newcastle ligger på andreplass. :cool:

Varer neppe, men er morsomt så lenge det varer.

Lenke til kommentar

Yes, målet til Raylor var en perle. Synd at den andre ikke gikk inn. Herregud, han har overrasket stort! Er jo ingen venstreback.

Hah! Redigerte faktisk posten min og nevnte Gosling. Men ingen ekter Everton-supporter kan mislike Gosling etter hva han gjorde mot Liverpool i FA-cupen. Selv jeg digget han etter det. :cool:

Handsen i dag var dog helt uforskylt, selv om det burde vært dømt på den.

Jeg hater ikke Gosling på noe vis, og jeg trur ikke han mente å gjøre det han gjorde. Det er fortsatt surt å bli snytt for en straffe etter noe slikt. Kampen skulle endt 2-2, det ville vært det perfekte resultat. Helt fantastisk bra kamp, og et verdig lag å tape for.

Selvfølgelig enig. Er dog litt vansklig å se det sånn når Newcastle ligger på andreplass. :cool:

Varer neppe, men er morsomt så lenge det varer.

Jeg håper det varer. Everton har dessverre ikke økonomien til å klatre så høyt, i tillegg til at vi spiller langt for defensivt. Royston, Coleman og Baines er egentlig de eneste realistiske alternativene vi har, og det er ikke godt nok. Saha og Cahill, selv om de fortsatt eier, begynner å bli gamle. Siden vi ikke har sjanse på topp 4, da vi kun spiller perlefotball på vårparten(i følge statsen ville vi ligget på annenplass om vi hadde spilt likt hele sesongen som vi gjorde fra januar til slutten av sesongen som var), håper jeg heller på lag som ncastle.

 

edit:

Fotballkamper som Everton mot Newcaslte gjør meg glad, det samme gjør diskusjoner som dette.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Sitter her med MW3 nå og skal installere. Gleder meg som en unge. :D

 

Edit: Sukk, jeg savner den tiden da man kunne bare installere direkte fra DVDen. Kjipt at jeg må vente mange timer på Steam når jeg har to proppfulle DVDer rett foran meg. Sukk.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Å få vekslet inn 200 kr i smått til en 200-lapp gjør meg glad, slipper jeg å drasse rundt med en pengebok som jeg kan bruke som drapsvåpen.

Jeg har den vel og merke i sekken eller veska, for jeg bruker bare kort og sedler i disse dager, men man får jo alltid igjen småpenger når man bruker sedler på bussen og slikt. Pes. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...