Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Newcastle er et søppellag. Det har de vist så langt i år. :cool:

 

Men jeg så at Cahill var tilbake, og det liker jeg ikke helt. Blir nok en hard kamp. Litt kjipt.

Satt det nok litt på spissen, newcastle er et godt lag, bare ikke like godt som Everton. De har derimot hatt litt mer flaks når det kommer til motstandere hittil i sesongen. Ikke vært like plaget med skader og feilaktige røde kort mot skitlag.

 

Cahill har nå ikke vært helt der han burde vært i år, men om ikke annet sliter han alltid ut motstandernes forsvar. Mannen er en levende dynamo.

Du må uansett ha lykke til, det beste laget vinner nok, og de har blå drakter. Om ikke får du drikke en seiersøl for oss som sitter skuffa med Changpils i hånda.

 

edit:

Og du skal faen meg ha for den hvite skrifta, vakkert skjult!

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Personlig satser jeg på et herlig uavgjort-resultat (gjerne 4-4 så det blir litt underholdning, jeg har tenkt å se kampen), men jeg heier jo på laget fra riktig side av Stanley Park :whistle:

Newcastle er et lag jeg ikke har det minste i mot, så skal vi spille uavgjort kan det like gjerne være mot de. Jeg håper riktignok heller på et vakkert Drenthe-mål, assister fra Coleman og ørten mål fra King Louis.

DOOOOBBEEEELL!

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Pft - Everton må nok se seg slått av et annet lag fra samme by.

Liverpool er et patetisk møkkalag. Jeg respekterte Daglish og co fram til et par av møkkaspillerne begynte å filme for å vinne kamper. Det er manunited tendenser, og særdeles kvalmt. Trudde Daglish ville dratt de i øra og bedt de skjerpe seg, men i stedet nekta han å se reprise av hendelsene som en patetisk homoape. Da gikk liverpool fra fav. lag nr 2 til nærmere bunnen.

Lenke til kommentar

Satt det nok litt på spissen, newcastle er et godt lag, bare ikke like godt som Everton. De har derimot hatt litt mer flaks når det kommer til motstandere hittil i sesongen. Ikke vært like plaget med skader og feilaktige røde kort mot skitlag.

 

Cahill har nå ikke vært helt der han burde vært i år, men om ikke annet sliter han alltid ut motstandernes forsvar. Mannen er en levende dynamo.

Du må uansett ha lykke til, det beste laget vinner nok, og de har blå drakter. Om ikke får du drikke en seiersøl for oss som sitter skuffa med Changpils i hånda.

 

Joda, har ikke møtt PL's sterkeste lag enda. Men Tottenham og Stoke (på bortebane) er ikke til å kimse av. 2-2 mot Tottenham og 3-1 mot Stoke er to gode resultater. Og Newcastle har vært "heldige" med tanke på skader. Obertan er ute i en mnd., noe som er synd siden han var veldig god mod Stoke. Tiote er skadet, men er fit igjen ganske kjapt. Men han har vært enorm denne sesongen.

Simpson og Raylor er plutselig bedre enn noensinne og spille bra om dagen, samt at Guthrie var suveren mot Stoke. Jeg har trua på det laget her. Blir morsomt å se Marveaux i morgen. Blir meget, meget spennende.

 

Men Everton var gode mot ManUtd, og Cahill - Saha så jævlig bra ut mot Liverpool, helt til dommeren bestemte seg for og ødelegge kampen. Men jeg håper Everton skuffer. Newcastle trenger sårt en seier her før de møter Manchester-lagene og Chelsea på rappen. Uff!

 

Jaja, du får ha lykke til. Men jeg tror nok det er jeg som kommer til å poste i denne tråden etter at kampen er ferdigspilt. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...