Kammizez Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jobbintervju, lol. Han kjente familien min så jeg fikk jobben når jeg kom inn døra. Fint eksempel på hvor galt dette systemet fungerer... 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg elsker at Nyhetene på NRK hadde en skikkelig stilig animasjon til å forklare situasjonen i Hellas Økonomikrise for dummies Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ble ringt opp for telefonintervju klokka ti i morges, og jeg hadde lagt meg klokka 8 i morges. Aldri blitt vekka fra en så dyp søvn før, kan umulig ha gjort et bra intervju. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://xx-xx.co.uk/ YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://xx-xx.co.uk/ YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES hææææ?? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 The XX kjem med nytt album! FUCK YEA. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Fuck yea indeed. var på tide egentlig, det er to år siden xx kom ut. Endret 3. november 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Skal ut og spise med dama i morra, evertonkamp på lørdag, deretter bursdagsfest og raljering. Har trua på at denne helga kan opprettholde awesomestreaken jeg har vært på i noen måneder nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 evertonkamp på lørdad Med mindre du er en Newcastle-supporter så blir nok dette en heller kjedelig affære for din del. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 evertonkamp på lørdad Med mindre du er en Newcastle-supporter så blir nok dette en heller kjedelig affære for din del. Ikke sjanse, vi blå gjør som i fjor og knuser søplelaget. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ikke sjanse, vi blå gjør som i fjor og knuser søplelaget. Ja, Newcastle er et søppellag. Det har de vist så langt i år. Men jeg så at Cahill var tilbake, og det liker jeg ikke helt. Blir nok en hard kamp. Litt kjipt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jobbintervju, lol. Han kjente familien min så jeg fikk jobben når jeg kom inn døra. Fint eksempel på hvor galt dette systemet fungerer... Helt riktig! Hadde med meg god attest og vitnemålet mitt som viset så og si null fravær. Helt unødvendig, fikk ikke tid til å nevne det engang før jeg hadde jobben. Ikke en krevende jobb, men det hadde vært mange på intervju før meg. Er nok slik i høyere systemer også. Kontakter betyr mye i disse dager. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 God øl, godt potetgull og en veldig bra film. Krem! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 evertonkamp på lørdad Med mindre du er en Newcastle-supporter så blir nok dette en heller kjedelig affære for din del. Ikke sjanse, vi blå gjør som i fjor og knuser søplelaget. Personlig satser jeg på et herlig uavgjort-resultat (gjerne 4-4 så det blir litt underholdning, jeg har tenkt å se kampen), men jeg heier jo på laget fra riktig side av Stanley Park Men ja, fotballhelg gjør en glad, uansett hvilket lag man heier på. Sådetså. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Elkjøp har sendt MW3. Neste uke låser jeg døren, slår av mobilen og nyter dette godt. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 God øl, godt potetgull og en veldig bra film. Krem! Har du krem på potetgullet?! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 God øl, godt potetgull og en veldig bra film. Krem! Har du krem på potetgullet?! Hvilken film? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har du krem på potetgullet?! Har dessverre ikke det. Hvilken film? The Host. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 God øl, godt potetgull og en veldig bra film. Krem! Har du krem på potetgullet?! Hvilken film? Hvilken øl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå