Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg kan hjelpe med bil! Hadde ei konemor som var på besøk hos min mor med sin nye Audi. Verken hun eller mannen fikk til å koble opp telefonen til bilen. De ville ikke dra ut til Audi siden de hadde importert bilen. Ikke har jeg vært borti Audi sitt system noe særlig, men alt var ordnet etter 3min. Mannen var veeldig flink med bil sa hun?

Lenke til kommentar

Uansett om livet ditt suger, så må du bare bli überkickass, si at du er awesome og fortsatt er i live!

 

Om du ikke kom inn på skole du ville til, eller NRK har sluttet å sende Norge Rundt, så kommer du deg fortsatt til andre enden i godt humør, og blir en awesome pensjonist!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Når jeg kan hjelpe med bil! Hadde ei konemor som var på besøk hos min mor med sin nye Audi. Verken hun eller mannen fikk til å koble opp telefonen til bilen. De ville ikke dra ut til Audi siden de hadde importert bilen. Ikke har jeg vært borti Audi sitt system noe særlig, men alt var ordnet etter 3min. Mannen var veeldig flink med bil sa hun?

Stor forskjell på elektriske duppedingser og å "mekke" generelt.

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

Når jeg kan hjelpe med bil! Hadde ei konemor som var på besøk hos min mor med sin nye Audi. Verken hun eller mannen fikk til å koble opp telefonen til bilen. De ville ikke dra ut til Audi siden de hadde importert bilen. Ikke har jeg vært borti Audi sitt system noe særlig, men alt var ordnet etter 3min. Mannen var veeldig flink med bil sa hun?

Stor forskjell på elektriske duppedingser og å "mekke" generelt.

 

Velkommen til år 2000 din fjøl.

Lenke til kommentar

Når jeg kan hjelpe med bil! Hadde ei konemor som var på besøk hos min mor med sin nye Audi. Verken hun eller mannen fikk til å koble opp telefonen til bilen. De ville ikke dra ut til Audi siden de hadde importert bilen. Ikke har jeg vært borti Audi sitt system noe særlig, men alt var ordnet etter 3min. Mannen var veeldig flink med bil sa hun?

Stor forskjell på elektriske duppedingser og å "mekke" generelt.

 

Velkommen til år 2000 din fjøl.

Me gusta le skada man.

Lenke til kommentar

Angst? Om livet ditt ypper seg mot deg, så gir du det et ballespark!

Utvilsomt. Det er langt viktigere å suck it up enn å synes synd på seg selv.

 

 

Uansett om livet ditt suger, så må du bare bli überkickass, si at du er awesome og fortsatt er i live!

 

Om du ikke kom inn på skole du ville til, eller NRK har sluttet å sende Norge Rundt, så kommer du deg fortsatt til andre enden i godt humør, og blir en awesome pensjonist!

Det er virkelig ikke så enkelt for alle. Det fins folk som har større problemer enn hvilken skole de skal til eller TV-programmer som er gått av lufta. Ikke at jeg har noe imot folk med slike holdninger, er fint at noen tenker slik. Men det er rett og slett ikke alle som får det til, uansett hvor lett det virker for andre. :)

Lenke til kommentar

Jobbintervju imorgen! Nå blir det litt mer jobbing enn 4 timer hver lørdag... Selv om den jobben er fantastisk! Håper jeg kan trappe ned til to lørdager slik at jeg kan ha begge. Alt ordner seg uansett for meg så.

 

Jobbintervju, lol. Han kjente familien min så jeg fikk jobben når jeg kom inn døra.

 

FEELS GOOD MAN. Kall meg butikkansvarlig.

 

Fikk også beholde jobben hos bilforetningen selv om det blir veldig sjelden.

 

Så nå kan jeg tjene penger etter forelesningene og kose meg i bilforetningen når jeg har tid :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...