Takkformeg Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 At jeg jobber med farlige kjemikalier som svovelsyre og hydrogenperoksid til daglig, og store mengder strøm Føler meg levende Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rimelig fuckings sikker på at han er ironisk. Takk. Gjør meg glad at irony er mulig på internet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 At jeg jobber med farlige kjemikalier som svovelsyre og hydrogenperoksid til daglig, og store mengder strøm Føler meg levende Hvor får jeg kjøpt Hydrogenperoksid og Kaliumjodid? Har lyst å lage elefanttannpasta eller hva det heter Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Xiz6AWQXajo&hd=1 og fri i morgen 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) -snip- Ser denne og topper med http://www.youtube.com/watch?v=WkS169P_Eeo Endret 1. november 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg kjøpte meg en ekstern harddisk idag og en deilig kebab! Skal snart legge meg nå, pga skole som starter 8 imorgen.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 At jeg jobber med farlige kjemikalier som svovelsyre og hydrogenperoksid til daglig, og store mengder strøm Føler meg levende Hvor får jeg kjøpt Hydrogenperoksid og Kaliumjodid? Har lyst å lage elefanttannpasta eller hva det heter Jeg aner ikke hvor du får kjøpt det Jeg bare behandler det, jeg handler ikke med det Det tar innkjøpsavd. seg av. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Denne tråden havner på ignorelista. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Helt enig, tilpass for han at han blir hengt ut med navn og bilde. Hvis ikke han der er en "pussy magnet" så vet ikke jeg hva han er. Walking like a boss. Relevant for tråden: Denne tråden havner på ignorelista. Ignorefunksjonen gjør meg glad. den andre elgen bor der alene. Endret 1. november 2011 av ChrisReeve 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg klager ikke når sjefen kommer til meg og sier at han er så fornøyd med meg at han vil gi meg lønnsforhøyelse. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg klager ikke når sjefen kommer til meg og sier at han er så fornøyd med meg at han vil gi meg lønnsforhøyelse. Snart er du sjefen hans. Like a boss. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 At jeg til tross for angst og bekymringer klarer å være glad mesteparten av tiden takket være kjæresten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Angst? Om livet ditt ypper seg mot deg, så gir du det et ballespark! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Angst? Om livet ditt ypper seg mot deg, så gir du det et ballespark! Jævla idiot. Det fungerer ikke slik for alle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Angst? Om livet ditt ypper seg mot deg, så gir du det et ballespark! Jævla idiot. Det fungerer ikke slik for alle. Sint du skulle være da! 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Angst? Om livet ditt ypper seg mot deg, så gir du det et ballespark! Jævla idiot. Det fungerer ikke slik for alle. Sint du skulle være da! Jeg kan også være glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå