Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei da ;)

 

Donnie DArko er fin film forresten. Kan ikke si det samme om the crow for den har jeg ikke sett. Døde ikke hovedrolleinnehaveren under inspillingen?

That he did.

Brandon Lee, sønn av Bruce Lee. Skutt med en propgun ved et uhell.

Oppfølgerne til "The Crow" er derimot ikke like bra, så de er det bare å ignorere.

Lenke til kommentar

Denne MÅ jeg bare få ut.

 

At jeg for første gang på over 4 år faktisk gleder meg til jul istedenfor å grue meg. Som en unge, kan jeg legge til. Jeg har på følelsen at dette kommer til å bli den beste julen noensinne. Elsker denne følelsen, og vil helst klamre meg til den så lenge som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne MÅ jeg bare få ut.

 

At jeg for første gang på over 4 år faktisk gleder meg til jul istedenfor å grue meg. Som en unge, kan jeg legge til. Jeg har på følelsen at dette kommer til å bli den beste julen noensinne. Elsker denne følelsen, og vil helst klamre meg til den så lenge som mulig.

 

Så bra :D :D

Lenke til kommentar

At jeg ikke har den jævelskapen her. Fy faen!

 

 

The pain may be very sharp and may cause pain around the eye area and may also be a pain within the back of the eye. The pain of cluster headaches is markedly greater than in other headache conditions' date=' including severe migraines; experts have suggested that it may be the most painful condition known to medical science. Female patients have reported it as being more severe than childbirth.[/quote']

Wow.

Endret av Spleen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...