Ntaw Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er med på å redde liv!!! Alle sammen post dette på facebook: "RIP - En 14 år gammel gutt har blitt skutt seks ganger av stefaren sin. Gutten beskyttet hans to år gamle lillesøster som ble voldtatt av stefaren sin. Den lille jenta var ikke skadet, å takke for hennes modige bror. Deres mor var på jobb da hendelsen skjedde. Nå er den unge mannen kjemper for sitt liv, men legene tror at han ikke vil overleve hvis han får en operasjon som er svært kostbart. Moren har ikke råd til å betale for operasjonen. Alle facebook selskaper har akseptert et tilbud som høres som donere 45 cent for hver gang man poster dette på veggen sin, deretter kopiere og lime dette inn i veggen, slik at vi sammen kan bidra til å redde denne guttens liv. ♥♥" Å redde liv ved hjelp av facebook gjør meg glad. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jepp! Du er virkelig en helt. Synd nobelprisen for i år er delt ut. 5 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Han er allerede dau, ref "RIP" i begynnelsen av den hjerteskjærende fortellingen. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nice, Facebook betaler for spam nå? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Metallica, Nirvana, Foo Fighters og kaffe er drivstoff. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 At Molde ikke skulle få lov å feire seriegullet helt ennå Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 At Molde ikke skulle få lov å feire seriegullet helt ennå Hva? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Blir glad når Rosenborg spiller bra, noe se ikke gjør nå.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 At Molde ikke skulle få lov å feire seriegullet helt ennå Hva? :glare: Fortsatt 45 minutter igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er med på å redde liv!!! Alle sammen post dette på facebook: "RIP - En 14 år gammel gutt har blitt skutt seks ganger av stefaren sin. Gutten beskyttet hans to år gamle lillesøster som ble voldtatt av stefaren sin. Den lille jenta var ikke skadet, å takke for hennes modige bror. Deres mor var på jobb da hendelsen skjedde. Nå er den unge mannen kjemper for sitt liv, men legene tror at han ikke vil overleve hvis han får en operasjon som er svært kostbart. Moren har ikke råd til å betale for operasjonen. Alle facebook selskaper har akseptert et tilbud som høres som donere 45 cent for hver gang man poster dette på veggen sin, deretter kopiere og lime dette inn i veggen, slik at vi sammen kan bidra til å redde denne guttens liv. ♥♥" Å redde liv ved hjelp av facebook gjør meg glad. Du tror vel virkelig ikke det der? Det er en kynisk kjedemelding som spres gjennom facebook. Lignende meldinger har blitt spredt via E-post, MSN, forum, IRC, til og med snegle-post! Gjør oss en tjeneste, slett meldingen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Rimelig fuckings sikker på at han er ironisk. 4 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Her og faktisk Morsomt sammentreff. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Følesen man får når man logger seg inn på Oppad og ser at man har fått 6 på prøva man hele tiden har sagt og gnidd inn i trynet på medelever at du kom til å få 6 på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sjokomelk, sjokkis og pottis gjør meg fortsatt glad. Samt tanken på at når jeg våkner i morra, skal jeg storkose meg te. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Internett-troll som blir arrestert, dømt og publisert bilde av gjør meg glad til sinns! http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-berkshire-14897948 Man ser hvilke tapere de egentlig er. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Helt enig, tilpass for han at han blir hengt ut med navn og bilde. Hvis ikke han der er en "pussy magnet" så vet ikke jeg hva han er. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Følelsen når man vinner dragrace mot en 05 Audi A4 2.0TDI 170hk Quattro. Audien tok meg 0-50 før jeg skøyt fra. (vs. min Golf 1.4 TSI 122hk DSG) Endret 30. oktober 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Følelsen når man vinner dragrace mot en 05 Audi A4 2.0TDI 170hk Quattro. Audien tok meg 0-50 før jeg skøyt fra. (vs. min Golf 1.4 TSI 122hk DSG) Du har næsten ikke rett til å sammenligne. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 å våkne med migrene... å da ha en kjæreste som lager pannekaker til frokost til meg og er super søt og snill. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 å våkne med migrene... å da ha en kjæreste som lager pannekaker til frokost til meg og er super søt og snill. En sånnen en vil jeg også ha Lei av å lage min egen frokost. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå