Mchansern Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Da ble det iPhone 4S i hvit Anbefaler deg å bruke markørtusj på baksiden og skrive "iPhone 4S". Jævlig kleint om ingen vet at det er den nye modellen liksom. LUL. Endret 28. oktober 2011 av Mchansern 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da ble det iPhone 4S i hvit Anbefaler deg å bruke markørtusj på baksiden og skrive "iPhone 4S". Jævlig kleint om ingen vet at det er den nye modellen liksom. LUL. Ikke en skramme på min snart 1,5 år gamle 4er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå kan du surfe Facebook 8x raskere! 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå kan du surfe Facebook 8x raskere! Er min far som kjøpte telefonen til seg selv. Han har hatt 5 telefoner det siste året, alt fra basic klapp-telefon til den nyeste HTCn. Han måtte innse at han måtte tilbake til Apple som han hadde før de 5 telefonene. Heldig var jeg at han dreit i S´n slik at han tok min og jeg fikk den nye. Feels good man. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Da ble det iPhone 4S i hvit Anbefaler deg å bruke markørtusj på baksiden og skrive "iPhone 4S". Jævlig kleint om ingen vet at det er den nye modellen liksom. LUL. Ikke en skramme på min snart 1,5 år gamle 4er. Hvorfor kjøpte du den nye? )) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 At jeg nå vet hvordan man kommer seg forbi tollerene 100% garantert. Bader i sprit, tobakk og ØL Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvorfor kjøpte du den nye? )) Er vel ikke vanskelig å lese posten som ikke er lengre unna enn rett over din egen. Er min far som kjøpte telefonen til seg selv. Han har hatt 5 telefoner det siste året, alt fra basic klapp-telefon til den nyeste HTCn. Han måtte innse at han måtte tilbake til Apple som han hadde før de 5 telefonene. Heldig var jeg at han dreit i S´n slik at han tok min og jeg fikk den nye. Feels good man. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Da ble det iPhone 4S i hvit Anbefaler deg å bruke markørtusj på baksiden og skrive "iPhone 4S". Jævlig kleint om ingen vet at det er den nye modellen liksom. LUL. Nice! Jeg har 2x samsung galaxy SII LOL http://e24.no/it/naa-er-samsung-stoerre-enn-iphone/20114700 etc etc Endret 29. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Pink Floyds "Echoes" og brødskive med dansk salami og nederlandsk gauda gjør meg svært glad. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Å ligge på sofaen hele dagen, slappe av og lade opp til i kveld mens jeg pilser og hører på denne http://www.youtube.com/watch?v=an288I3LcXo 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 At jeg nå vet hvordan man kommer seg forbi tollerene 100% garantert. Bader i sprit, tobakk og ØL Hvordan? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tollerne som står ved grenseovergangen(e)? Det er da ikke vanskelig i det hele tatt. Må bare være litt kreativ og diskré. Klart, skal man lage business ut av det er det nok verre. Men er det bare snakk om litt ekstra til eget bruk er det null problem. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 en smugler gir aldri ut sin metode Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tacorester til salatfrokost. Omnomnom! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tacorester til salatfrokost. Omnomnom! Hahahaha, jeg også :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Frokosten min besto av en tictac med appelsinsmak og et glass vann, og det passet meg utmerket. Er forøvrig glad for at gårdagen ble såpass vellykka. Med to voers, en fest, et utested og tre nach. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå