M-J Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 At jeg skal til Island i morgen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Island! Skal du reise rundt om kring eller berre vera i Reykjavik? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Oh whisky! Why art thou so delicious? 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg skal også til Island, men ikke før uke 12 Wohoo Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Snart helg, snart BF3, snart nydusja. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Island! Skal du reise rundt om kring eller berre vera i Reykjavik? Skal på en rundtur, var vel noe som ble kalt for "den gyldene sirkel" ut på tur med "super trucks". Også blir det bading i den blå lagune. Aldri vært på Island, men virker som det er noe å glede seg til Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sitter å skriver på en helt ny pc her. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Oh whisky! Why art thou so delicious? God idé! Må finne meg et glass nå jeg også, visst. Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hjemmebrent gjør meg glad. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jobbintervjue i mårra! Passe nervøs kan du si Kommet meg igjennom seleksjonsen, prøvedag i mårra Gleder meg og krysser fingrene for at jeg får jobben! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så bra! Får krysse fingrene for deg her og da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Oh whisky! Why art thou so delicious? God idé! Må finne meg et glass nå jeg også, visst. Lenge siden sist. Fikk meg et glass Macallan 18 yo her i stad. Snask. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så bra! Får krysse fingrene for deg her og da. Mange takk! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Battlefield 3 Limited Edition og et par ørepropper ligger å venter på meg på posten Endret 27. oktober 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Island! Skal du reise rundt om kring eller berre vera i Reykjavik? Skal på en rundtur, var vel noe som ble kalt for "den gyldene sirkel" ut på tur med "super trucks". Også blir det bading i den blå lagune. Aldri vært på Island, men virker som det er noe å glede seg til Er noko å gleda seg til, ja! Hvis du er innom Reykjavik _MÅ_ du innom ein restaurant som heite 73. Den har heilt fantastiske burgerar som eg aldri har smakt maken til. Blå lagunen er ganske kjekt, men prøv og å ta ein tur innom eit vanleg basseng. Kostar ikkje meir enn 5 kroner for ein heil dag, og du får smake litt meir på lokalsamfunnet. Eg reiste på tur saman med heile realfagslinja, men me var berre ei lita gruppe som gjekk å bada i det lokale bassenget, og det var veldig koseleg. Varmt basseng ute, som ein kan ligga og slappa av i, medan ein ser opp på himmelen i eit kaldt klima. Heilt fantastisk. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da ble det iPhone 4S i hvit Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fredag, taco og gjennomhøring av ny Tom Waits-CD senere! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hadde akkurat en veldig hyggelig samtale med kundeservice på Komplett.no. Ble en veldig lang samtale, men fikk veldig mye hjelp og tips. God kundeservice gjør meg glad! Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hører på musikk og det gjør meg alltid glad (musikk junkie). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå