Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har gått vekk fra internett-trolling og begynt med IRL-trolling i steden. Mye gøyere. Gi eksempler. Var på black metal konsert i helgen med noen venner: Hadde på blazer og lilla skjorte blant klientellet der. Spurte DJ'en om han kunne sette på Rihanna som pausemusikk mellom to band. Det ville han ikke, og sa "DU KAN GÅ UT!!!!" For en hater. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hadde på blazer og lilla skjorte blant klientellet der. Spurte DJ'en om han kunne sette på Rihanna som pausemusikk mellom to band. Det ville han ikke, og sa "DU KAN GÅ UT!!!!" For en hater. Haha! Keep'em coming, and keep me updated! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Den nye pc'en skal hentes imorgen! Jeg gleeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vært en bra dag, og de neste ser ut til å være like lovende. Hyggelig senbursdagsmiddag på resturant med far min, får tilbake over to tusen på forsikringa, handla inn 10 nye cder, bort å trene om 30min, deretter countdown til neste UFC, klippe meg i morra og besøk av dama i helga. Dømt til å fortsette som ei skikkelig god uke. I tillegg er det stort sett bare behagelig ting å gjøre på jobb, ala delevegger og takplater. 1 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 At jeg snart skal bli pappa:) 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 26. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. oktober 2011 At jeg ikke skal bli pappa 11 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Edit: fuckings dobbel-post Endret 26. oktober 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Musikk! Ja! God, deilig musikk!! Og gratulerer M-J!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 At jeg snart skal bli pappa:) Gratulerer! Lenke til kommentar
Miggelitoo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hyggelige busssjåfører om morningen syns jeg er veldig positivt og man får en glad start på dagen, selvom det bare er snakk om et lite smil. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 LAPPEN!!!! Gratulerer! Ikke kjør som en idiot nå da, som de fleste andre veldig mange gjør. Spar på lappen. Den er kjekk å ha. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Grattis ja! Finn deg en øde plass å slå deg løs! 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 LAPPEN!!!! Gratulerer! Ikke kjør som en idiot nå da, som de fleste andre veldig mange gjør. Spar på lappen. Den er kjekk å ha. Nei, han tok lappen med intensjonene om å kjøre som en idiot. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har ventet på en PC i over 2 uker. I morgen kommer den. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 At downloading av Battlefield 3 er i gang på min PC gjør meg glad Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 1: Endelig kjøpt busskort. Nå slipper jeg å gå til skole og jobb i kulden. 2: Fikk meg jobb, skulle egentlig bare levere søknad men sjefen likte meg så godt at hun tilbød meg stillingen på stedet. 3: Reddet alle filene fra harddisken som ble ødelagt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LAPPEN!!!! Gratulerer! Ikke kjør som en idiot nå da, som de fleste andre veldig mange gjør. Spar på lappen. Den er kjekk å ha. Nei, han tok lappen med intensjonene om å kjøre som en idiot. Trenger ikke ha intensjoner om det, men mange nok som ikke tenker seg om, og gjør det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå