Amberlamps Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjøpt skvettlapper foran til bilen. Slutt på steinsprut og sølesprut! Klar for vinter Husk å lime på folie der skvettlappene evt. berører lakken og under skvettlappen hvis den ligger litt over et lakkert område! Det ble ikke gjort på min bil og jeg kan ikke ta vekk skvettlappene igjen uten å lakkere sidene for å si det sånn... oi, det visste jeg ikke! Vi har hatt skvettlapper på XC60n i 1 år uten noe beskyttelse. Får håpe det ikke er så ille. Hvor kan jeg få tak i slik folie? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Endelig brukbart frisk igjen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 http://open.spotify.com/track/0fiPpwBPIaxxydn4KzX9Tc Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Battlefield 3 ble sendt idag Lenke til kommentar
krumspring Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Endelig spilt gjennom Skyrim. Flott å ha en onkel som jobber i Bethesda! Lenke til kommentar
krumspring Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Her er et screeshot jeg tok! Fikk streng beskjed om å ikke lekke noe... Men gjør det likevel lol Skal seede en torrent med spillet... lol 5 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nordlys Eksperimenterte litt med speilreflekset også, fekk faktisk ganske gode bilete til å vere amatør med eitt chryslertak som stativ. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 oi, det visste jeg ikke! Vi har hatt skvettlapper på XC60n i 1 år uten noe beskyttelse. Får håpe det ikke er så ille. Hvor kan jeg få tak i slik folie? Nå er jo det veldig forskjell fra bil til bil, men det er verdt å ta bryet med foliering uansett synes jeg. Bare for å være på den sikre siden. Folie fåes vel kjøpt hos BilXtra eller Mekonomen o.l. vil jeg tro. Gjerne steinsprutfolie hvis fargen matcher. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Her er et screeshot jeg tok! Fikk streng beskjed om å ikke lekke noe... Men gjør det likevel lol Skal seede en torrent med spillet... lol Nice! Du får ta turen til Summerset Isle og lekke ut noe fra der! Hvem vet! Kanskje det blir TES: VI! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bursdagsgave fra kompis/arbeidskollega sto på pulten min når jeg kom på jobb i dag: Observante forumlesere vet muligens at jeg er trommeslager. (for the record, bursdagen min var i går) 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nordlys Eksperimenterte litt med speilreflekset også, fekk faktisk ganske gode bilete til å vere amatør med eitt chryslertak som stativ. Var kraftig nordlys her også. Såppas at jeg måtte sove ute på verandaen! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (for the record, bursdagen min var i går) Gratulerer på etterskudd! Jeg blir glad for at jeg endelig har fått surret meg til å lage ny bruker og kan fortsette å sløse tid her inne Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fantastisk høstdag i Trondheim, som skal nytes med en kopp varm sjokolade! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har gått vekk fra internett-trolling og begynt med IRL-trolling i steden. Mye gøyere. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jobbintervjue i mårra! Passe nervøs kan du si Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har gått vekk fra internett-trolling og begynt med IRL-trolling i steden. Mye gøyere. Gi eksempler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jobbintervjue i mårra! Passe nervøs kan du si Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå