Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største cockblocken noen sinne i dag!

 

Hadde holdt på med ei en liten stund, var på vei inn for å ta kysset, åsså kommer venninna ho si, drar meg opp til veggen (les: lot meg bli dradd) og sier med en dønn seriøs stemme: JEG GÅR I KICKBOKSING FOR FAEN, IKKE PRØV DEG!

 

Jeg står der lamslått og vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, så jeg bare ler og sier "oookey". Da ble ho så sinna at ho dro med seg venninna og gikk :p

 

Fikk ei 8'er et par minutter senere da, så det var ikke så ille!

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Største cockblocken noen sinne i dag!

 

Hadde holdt på med ei en liten stund, var på vei inn for å ta kysset, åsså kommer venninna ho si, drar meg opp til veggen (les: lot meg bli dradd) og sier med en dønn seriøs stemme: JEG GÅR I KICKBOKSING FOR FAEN, IKKE PRØV DEG!

 

Jeg står der lamslått og vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, så jeg bare ler og sier "oookey". Da ble ho så sinna at ho dro med seg venninna og gikk :p

 

Fikk ei 8'er et par minutter senere da, så det var ikke så ille!

 

For ei fitte :mad: Hun har sikkert mangel på et eller annet(mannlig kjønnsorgan), så du får hjelpe'a.

 

Noen ganger må man ofre noe for husfreden vet'du :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Kjøpt skvettlapper foran til bilen. Slutt på steinsprut og sølesprut! Klar for vinter :)

 

 

Husk å lime på folie der skvettlappene evt. berører lakken og under skvettlappen hvis den ligger litt over et lakkert område! Det ble ikke gjort på min bil og jeg kan ikke ta vekk skvettlappene igjen uten å lakkere sidene for å si det sånn...

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...