Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått skiftet dieselfilter, oljefilter og olje, lakka kalipperne svarte og satt på vinterhjulene. Flushet også motoren så har egentlig byttet olje og filter to ganger. :)

 

IMAG0438.jpg

 

 

Jo, også er det FREEEDAAAAAG i dag! :D

(Ikke at det har noe så si da jeg ennå er sykmeldt. Kunne like fjerne vært tirsdag i dag for min del...)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Tror ikke de har det lenger, jeg er på Meny (bystasjonen) hver eneste dag nemlig.

 

Hilsen Torleif

 

Okei. Det var jo synd. Eg bruker Meny i Fyllingsdalen. Men det er en stund siden sist så det er jo mulig de har sluttet med det.

Hmm :hmm: Se etter og si ifra om resultatet neste gang du er der da :)

 

Hilsen Torleif

 

Dei hadde 1,5l Pære og Ananas når eg var innom i dag.

Lenke til kommentar

Har antagelig fått kjøpt meg egen leilighet. Venter fremdeles på at ingen kjøper den på forkjøpsretten. De neste to ukene blir laaaange ...

link . Den står som solgt nå til meg. Håper ikke megleren ringer og sier at noen andre har kjøpt den på forkjøp ...

 

Helvette jeg er misunnelig. Får jo bare en dobbel garasje til den prisen i stavanger.

 

Du er bilgal. Ikke sånn normalt veldig glad i biler, men besatt av din egen bil.

 

Kaller det bare å være veldig nøye jeg. :)

 

Regner med du vokset vinterfelgene før du satt de på? Ser også ut som du kunne trengt litt bare bones.

Lenke til kommentar

Vel, kanskje han hadde det? Brodern har en plombert M72 L.A.W

Det virker som om det er en del som har slike. En kompis hadde samme våpenet, og vi brukte det til å skyte ut nyttårsraketter, helt til politiet tok det.

 

Forrsten, er ikke M72 bruk-og-kast? Altså, alle disse rørene folk har hjemme er ikke plombert, men brukt og derfor ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...