Ntaw Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 JEG LIKER OGSÅ Å FÅ OG GI KLEMMER! Liker dere best å gi eller få klemmer? Noen flere emosjonelle uttrykk: !!111 <333333333 : DddDDDDDDDD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Stemmen ho sin er så sinnsykt genial! http://www.youtube.com/watch?v=0C_oNMH0GTk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kom nettopp til å tenke på en liten god gjerning jeg gjorde her om dagen som fikk meg til å smile innvendig. Jeg var på butikken her om dagen, og hadde en handlevogn, mens bak meg sto en jente med en blomsterbukett. Jeg snudde meg og sa hun kunne gå foran meg. Ikke allverden, men var en god følelse. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Musikk gjør meg glad, og ingenting er bedre enn å oppdage ny kvalitetsmusikk! http://youtu.be/npwCaDuTcOc Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fikk strømregning på 0,- 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sto i kø i butikken, hadde dårlig for jeg måtte rekke bussen. så står det en utlending foran meg i køen, med ett lass av varer. Tenkte med engang, jaja det var den bussen. Jaggu sa han at jeg kunne komme foran han ble faktisk litt sjokkert å takket høflig 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har endelig klart å mestre rendring av modeller i Sketchup. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Første gang jeg har brukt barberhøvel på over et år. Så deilig smooth. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Første gang jeg har brukt barberhøvel på over et år. Så deilig smooth. Det var det til meg og. Men så ble det ubehagelig kaldt. Og når er det deilig fuzzy igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har fortsatt en skjeggbit på haka da, men alt annet var tatt med høvel. Vanligvis bare brukt barbermaskin. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 MAGGI JUICY CHICKEN Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 JEG HJELPER TIL Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=oGgByLLQwSw&feature=channel_video_title Genial reklame. Hva heter han fyren som har skrevet så mye om testikkel kreft her på forumet? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Høsten Den er kald, regnfull, vindfull, grå og mørk, og generelt trist. Så kommer vinteren. Enda kaldere. Enig. Gleder meg til våren, jeg! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sto i kø i butikken, hadde dårlig for jeg måtte rekke bussen. så står det en utlending foran meg i køen, med ett lass av varer. Tenkte med engang, jaja det var den bussen. Jaggu sa han at jeg kunne komme foran han ble faktisk litt sjokkert å takket høflig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sto i kø i butikken, hadde dårlig for jeg måtte rekke bussen. så står det en utlending foran meg i køen, med ett lass av varer. Tenkte med engang, jaja det var den bussen. Jaggu sa han at jeg kunne komme foran han ble faktisk litt sjokkert å takket høflig Og det at han var utlending (finsk eller fransk, spesifiser?) har hva med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Og det at han var utlending (finsk eller fransk, spesifiser?) har hva med saken å gjøre? Det har alt med saken å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå