Heddy Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er virkelig velsignet med dem jeg bor med! Huset er konstant ryddig, støvsuget og vasket. I kontrast med de andre jeg kjenner, så er ikke de langt nær så heldige. Eneste negative er at jeg sitter med en skyldfølelse fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal bidra med, for utenom å rydde mitt eget! Hvis de er veldig glad i rydde, kan du jo bidra med litt rot? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg er virkelig velsignet med dem jeg bor med! Huset er konstant ryddig, støvsuget og vasket. I kontrast med de andre jeg kjenner, så er ikke de langt nær så heldige. Eneste negative er at jeg sitter med en skyldfølelse fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal bidra med, for utenom å rydde mitt eget! Hvis de er veldig glad i rydde, kan du jo bidra med litt rot? De er OCD-kjerringer hele gjengen! Jeg roter så heftig jeg bare klarer, men dessverre beveger dette aldri seg ut av rommet mitt. Endret 12. oktober 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Gq-e0getf4M Endret 12. oktober 2011 av Hyperio 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den følelsen du får når du innser at du ikke bare er god, men best i noe, gjør meg veldig, veldig glad. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pendling med tog. Det er godt for en gangs skyld å kunne bare sette ræva på setet, gi faen i alt og bare vente på at du kommer frem. Kanskje min fobi mot offentlig transport er kurert? 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fiksa det gamle Creative Fatality headsettet mitt Endelig litt musikk på skolen mens jeg studerer. Lite tips til andre som har knekt det som kan knekkes på det. Det meste fikses med 5 strips og litt el-teip. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den følelsen du får når du innser at du ikke bare er god, men best i noe, gjør meg veldig, veldig glad. Jeg tviler sterkt på at du kjenner denne følelsen. 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det er ikke alle som kan si at de har blitt fingret av foreleseren, på storskjerm, midt i en time med over 100 tilskuere. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva legger du i ordet fingret? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Finger, som i terminal-kommandoen. Kunne ikke dy meg, så jeg sendte han en write-kommando på terminal-sessionen som var på storskjerm, og da kjørte han "finger" for å finne ut hvem jeg var! Alt var bare for moroskyld! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Analmeth Skrevet 13. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2011 15 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Finger, som i terminal-kommandoen. Kunne ikke dy meg, så jeg sendte han en write-kommando på terminal-sessionen som var på storskjerm, og da kjørte han "finger" for å finne ut hvem jeg var! Alt var bare for moroskyld! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Deal with it! Du har over godkjent musikksmak da, det skal du ha. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Å banke laksen litt før leggetid er alltid godt! Søvnen blir bedre og. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Å banke laksen litt før leggetid er alltid godt! Søvnen blir bedre og. Foretrekker gravlaks sammen med dama. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Deal with it! Hehe, det var et fantastisk geek moment. - Digg å få ting unnagjort. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har lært meg den kuleste delen av what is love på virtual keyboard. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Å banke laksen litt før leggetid er alltid godt! Søvnen blir bedre og. Foretrekker gravlaks sammen med dama. Noen har bedre råd enn andre! Endret 13. oktober 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå