Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Vil anbefale deg ei bok, Helge Ingstad: Pelsjegerliv. Leser den for tida og gir deg en smakebit: "Slik er disse skogens sønner, fast arbeide duger ikke for dem. De går til det nødtvunget og stryker sin vei når jegerlivet kaller, selv om det er aldri så meget savn og slit i vente. I villmarken har de friheten, og den er alt." :)

 

Høres fantastisk ut. Boka er bestilt nå!

 

Drar til Israel om to dager!

Foreldra mine er litt sånn religiøse.

Men jeg valgte å bli med bare for å bade og nyte sola.

 

 

Bare sånn for å poengtere og gjøre det skikkelig klart at du absolutt ikke er kristen, liksom..

 

 

:roll:

 

Nemlig! Meget viktig. :whistle:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg nærmer meg 24 timer uten søvn uten nevneverdig problem. Og selvsagt at jeg snart kan levere oppgaven som har holdt meg oppe så lenge og legge meg noen timer.

 

Red.: Har litt lyst til å gjennomføre en test på hvor mange timer jeg kan holde meg oppe uten at det går betydelig ut over yteevnen så lenge jeg spiser og drikker jevnt og godt, men jeg føler ikke at jeg har tid til det nå.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Produktiv dag! Hadde ingen forelesninger i dag men satt på skolen fra halv 9 til jeg var ferdig med det som skulle gjøres.

 

Så skulle jeg bare støvsuge bilen, noe som endte med i full vask og voksing, samt klargjøring av vinterdekkene. FIkk også vasket og støvsuget bilen til far.

 

Nå er det ut med biitcheees :mrgreen:

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Jeg er virkelig velsignet med dem jeg bor med! Huset er konstant ryddig, støvsuget og vasket. I kontrast med de andre jeg kjenner, så er ikke de langt nær så heldige.

 

Eneste negative er at jeg sitter med en skyldfølelse fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal bidra med, for utenom å rydde mitt eget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...