Need44speed Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tim Hecker – Dropped Pianos Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skifte dekk på alle bilene sammen med fattern. Koselig, men skittent mannearbeid! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skifte dekk uten muttertrekker er soo yesterday...!!! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bestilt et nytt skjermkort fra amentio! Et Asus Radeon HD 6950 Direct CU II 2GB for som er interessert å vite! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 snip Hvilken serie? En anime som heter Full Metal Alchemist Brotherhood. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skifte dekk uten muttertrekker er soo yesterday...!!! Jeg bytter i Formel 1 hastighet uansett! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Drar til Israel om to dager! Foreldra mine er litt sånn religiøse. Men jeg valgte å bli med bare for å bade og nyte sola. Blir også mellomlanding i Amsterdam, og har 6 timer å slå ihjel der. Og den 29. Oktober stikker jeg til Island i to uker. Mye reising! FTW. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sodd midt på natta er ikke feil Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Drar til Israel om to dager! Foreldra mine er litt sånn religiøse. Men jeg valgte å bli med bare for å bade og nyte sola. Bare sånn for å poengtere og gjøre det skikkelig klart at du absolutt ikke er kristen, liksom.. 1 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) At jeg etter en el haug forskjellige doktorer endelig møtte en som kunne diagnostisere smertene mine \o/ Endret 11. oktober 2011 av reversfaen 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ny sekk . 40 liters sekk med ACU kamo Lenke til kommentar
greiven Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hadde nettopp midtsem i kjemi, og det gikk syyyykt bra! Svarte på alle spørsmålene, og føler at det meste gikk bra. Rotet med tre-fire deloppgaver, men gikk helt greit. Tipper jeg får B Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Meg: Jeg tror du egentlig kjønnsdiskriminerende meg og behandler meg anderledes enn mine søstre. Mor: Det gjør jeg ikke. Meg: Oki. Mor: Btw, du kan ikke komme i bursdagen min, det skal være jentekveld 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det lå parkeringsbøter på alle de feilparkete bilene som sto i veien for meg på jobb i dag. Eg er kjempehappy! 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Pannekaker Særlig pannekaker man slipper å lage selv! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Spaghetti spesielt spaghetti man slipper å lage selv! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Drar til Israel om to dager! Foreldra mine er litt sånn religiøse. Men jeg valgte å bli med bare for å bade og nyte sola. Blir også mellomlanding i Amsterdam, og har 6 timer å slå ihjel der. Og den 29. Oktober stikker jeg til Island i to uker. Mye reising! FTW. Vil anbefale deg ei bok, Helge Ingstad: Pelsjegerliv. Leser den for tida og gir deg en smakebit: "Slik er disse skogens sønner, fast arbeide duger ikke for dem. De går til det nødtvunget og stryker sin vei når jegerlivet kaller, selv om det er aldri så meget savn og slit i vente. I villmarken har de friheten, og den er alt." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå