Kaymeerah Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, gjerne. Har friminutt 1130 til 1230. Apropo det, på fredag eller torsdag så var det en dud som satt der som så akkurat ut som deg bare med brunt hår!!! Hilsen Torleif Hadde han 53.3cm langt hår? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja. Jeg målte. Han ble ganske sur først, men da jeg forklarte hvorfor sa han bare OK og lot meg fortsette med målingen. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 At jeg hadde litt kanel i pannekakerøra og det var skikkelig godt! Gordon Ramsay, eat your heart out! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Boller i ovnen gjør med glad! Altså sånne boller man spiser... Endret 9. oktober 2011 av CFM 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 filetkotelett av svin og ris any minute now! Blir så king at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Blir i godt humør av slik musikk http://www.youtube.com/watch?v=oCHXHVEFwIc&list=LLuZTMTH_iasMbBwlpG6wbzA&index=1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 At jeg nå er alt for mett etter pannekakene (se post 27564) Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Pizza, brus, Alcest og regn. Herlig! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Scala & Kolacny Brothers :love: :love: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var maks könig å stikke hjem til mamma! Spiste ostekake. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Første dagen i ny jobb i morgen, og kjøp av nye høyttalere etter jobb! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Å få tårer i øynene når du endelig kommer til slutten av en veldig god serie og innser at du er ved slutten av noe du virkelig satte pris på. Skjedde nettopp med meg. Endret 9. oktober 2011 av MækkTævvish 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Imorra skal jeg til Oslo og besøke eksnaboen min som jeg ikke har sett på en stund nå Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Å få tårer i øynene når du endelig kommer til slutten av en veldig god serie og innser at du er ved slutten av noe du virkelig satte pris på. Skjedde nettopp med meg. Det er faktisk helt sant. siste episode i siste sesong av en koselig / kjekk serie er trist... Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Syntes det er utrolig hyggelig når uteliggere/tiggere hilser på deg, istedet for å bare sitte der som de fleste gjør. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Å få tårer i øynene når du endelig kommer til slutten av en veldig god serie og innser at du er ved slutten av noe du virkelig satte pris på. Skjedde nettopp med meg. Hvilken serie? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Are Kalvø Han er så helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå