Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tror ikke de har det lenger, jeg er på Meny (bystasjonen) hver eneste dag nemlig. Hilsen Torleif Okei. Det var jo synd. Eg bruker Meny i Fyllingsdalen. Men det er en stund siden sist så det er jo mulig de har sluttet med det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Julebrus CB Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har det kommet i butikken? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det pleier å komme rundt disse tider, så det har nok det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg drakk pærebrus i går. Meny på Solsiden i Trondheim. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Tror ikke de har det lenger, jeg er på Meny (bystasjonen) hver eneste dag nemlig. Hilsen Torleif Okei. Det var jo synd. Eg bruker Meny i Fyllingsdalen. Men det er en stund siden sist så det er jo mulig de har sluttet med det. Hmm Se etter og si ifra om resultatet neste gang du er der da Hilsen Torleif Endret 8. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kakemenn. Mitt nye headset. Aldri opplevd et headset som får det til å høres ut som man hører på høyttalere rundt en. Føler ikke at jeg har det på engang fordi det er så lett. Utrolig dyp og detaljert lyd. Hører lyder i sanger som jeg aldri har hørt før, og jeg har hatt mange headset og høyttalere opp gjennom årene. Fått PCen tilbake fra reparasjon. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kva headset du har kjøpt deg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Razer Megalodon. Jeg driter i om folk sier det er oppskrytt, jeg har aldri hatt et bedre og mer behagelig headset. Alle de andre jeg har hatt fikk jeg vondt i hodet av å ha på i lengre tid. Dette merker jeg ikke engang. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Åja, gaming headset. Kjekt at du likar det då. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tror ikke de har det lenger, jeg er på Meny (bystasjonen) hver eneste dag nemlig. Hilsen Torleif I og med at jeg vet hvordan du ser ut fra i fjor, så kan jeg med andre ord vente hele dagen på bystasjonen for å stalke deg? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tror ikke de har det lenger, jeg er på Meny (bystasjonen) hver eneste dag nemlig. Hilsen Torleif I og med at jeg vet hvordan du ser ut fra i fjor, så kan jeg med andre ord vente hele dagen på bystasjonen for å stalke deg? Ja, gjerne. Har friminutt 1130 til 1230. Apropo det, på fredag eller torsdag så var det en dud som satt der som så akkurat ut som deg bare med brunt hår!!! Hilsen Torleif Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har det kommet i butikken? Kristiansand ja Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Awesoooome! Nei. Fy. Skal ikke drikkes før 1. desember. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Awesoooome! Nei. Fy. Skal ikke drikkes før 1. desember. Nei. Fy. Skal ikke drikkes før 22. desember. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei. Fy. Skal ikke drikkes før 22. desember. Tenkte jeg også en stund. Helt til jeg fant ut at da kan jeg bare drikke i ca en uke. Det ble for lite for meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei. Fy. Skal ikke drikkes før 22. desember. Tenkte jeg også en stund. Helt til jeg fant ut at da kan jeg bare drikke i ca en uke. Det ble for lite for meg. Tough luck. Julebrus, julesjokolade, o.l. burde aldri bli solgt før 14. desember og skal aldri nytes før den 22. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå