Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg ønsker ikke en dritt av deg, lille tös. Din løgner. Du ønsker meg naken, jeg vet det! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Din løgner. Du ønsker meg naken, jeg vet det! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg hater gutter. Ønsker dem alle vondt. Shakira er en god greie. Hoi! Men de er så fine å kose med Lenke til kommentar
Populært innlegg Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 Men de er så fine å kose med Dette kan jeg bekrefte. Jeg koser med meg selv hele tiden. 13 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Å lese denne tråden gjør meg glad til tider, morsomt også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Men de er så fine å kose med Hæ? Er de? Kan jeg aldri tenke meg. Skjeggestubber, hårete armer og kraftig bygde kropper og/eller ølmage. Gi meg ei jente anyday, mye koseligere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Forsåvidt bra vi synes motsatt av hverandre I dag skal jeg heimatt til mor!! Det gjør Hedvig til ei glad jente. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Handla meg RC Helikopter! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg er glad fordi atte nå er det høstferie! Hilsen Torleif Endret 7. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er glad fordi atte nå er det høstferie! Hilsen Torleif Høstferie ja... Fine tider.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Høstferie? Hva er det? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Høstferie? Hva er det? Potetferie. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 At søster har kjøpt med oskar sylte pærebrus til meg fra vestlandet 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fy f... Jeg ble bare "litt" misunnelig óg da... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 At det var enklere en jeg trodde å installere Windows 7 med en minnepenn. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I forrige uke hørte jeg et rykte om Oscar Sylte pærebrus i Bergen…ryktet var en løgn. En skitten løgn. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I forrige uke hørte jeg et rykte om Oscar Sylte pærebrus i Bergen…ryktet var en løgn. En skitten løgn. Hilsen Torleif Er ganske så sikker på at jeg har kjøpt både ananas og pære fra Sylte på Meny i Bergen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Tror ikke de har det lenger, jeg er på Meny (bystasjonen) hver eneste dag nemlig. Hilsen Torleif Endret 7. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå