Gjest Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Oppdaget Kaiser Chiefs http://www.youtube.com/watch?v=7Z5kEqRFPwo Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har faktisk på meg Kaiser Chiefs t-skjorte akkurat nå! Hører på dem hver eneste dag uten unntak. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hilsen Torleif Du lurer ingen Cowboy Bob! Endret 6. oktober 2011 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hilsen Torleif Du lurer ingen Bastian! Fixed. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Imorra kl 12 begynner studieuka, aka. høstferie Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Virkelig?... Ville jo tro de var en rimelig kjedelig affære. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Virkelig?... Ville jo tro de var en rimelig kjedelig affære. Det vet du ikke før du har opplevd det. Gutter. helt sant faktisk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Virkelig?... Ville jo tro de var en rimelig kjedelig affære. Synes du dette ser kjedelig ut? Hilsen Torleif 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg henger meg på gutter. De er ganske gode å ha faktisk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg hater gutter. Ønsker dem alle vondt. Shakira er en god greie. Hoi! Endret 6. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tre steike flotte servere som er fritt frem for å bruke (med måte), for alle på Computer Science! 32GB RAM og mengder av CPU-kraft på alle tre serverene! Oh joy! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg hater gutter. Ønsker dem alle vondt. Om du ser bort ifra meg såklart. Jeg vet veldig godt hva du ønsker av meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg hater gutter. Ønsker dem alle vondt. Om du ser bort ifra meg såklart. Jeg vet veldig godt hva du ønsker av meg. Jeg ønsker ikke en dritt av deg, lille tös. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå