Gavekort Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 JELLY You should be! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 JELLY You should be! Inb4 tredje advarsel på advarselsbaren min, men. Du kan reise en viss plass med skrytinga av nettet ditt... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fredagen. Prøver å klamre meg fast i de minnene så godt jeg kan. Det var en fantastisk dag. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den svarte bilen er enda ren og pen selv om den har kjørt i pissevær! Elsker å ha den reneste bilen i gata Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kong Curling! Får alltid med meg alt Atle Antonsen gjør. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 JELLY You should be! Inb4 tredje advarsel på advarselsbaren min, men. Du kan reise en viss plass med skrytinga av nettet ditt... Hva har du gjort for å få advarsler? Eneste jeg har fått melding fra mods for er å ha for lange signaturer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Endelig kan jeg kjøpe min egen Whiskey, og det i dagligvarebutikker, og det når som helst på døgnet, og det veldig billig! Ingenting er bedre enn å slappe av på en søndags formiddag med et glass Famous Grouse! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) At min søte 2012 VW Golf 1,4 liter TSI med 122 hester og autolat sprang fra en 2002 BMW 325Ci (2.5 liter) med 193 hester og manuell girkasse fra 0 og videre. Piss meg i øret dere som ikke liker ny teknologi i bil! Endret 25. september 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Pøh, det var sikkert bare en dårlig, tung og lat kar i den ihjelkjørte Black Mans Wheelern. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Konekjørt. Begge var med på leken. Men det pøsregna og veibanen var våt. God antispinn på min og fremhjulsdreven. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 325Ci er ikke lat, men tung. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 En homse som prøvde seg på meg. Egoboost (som om jeg egentlig trenger det?)! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har kjøpt meg et lite radiostyrt fly til å bedrive dagene fremover med... En Yak 54. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) JELLY You should be! Inb4 tredje advarsel på advarselsbaren min, men. Du kan reise en viss plass med skrytinga av nettet ditt... Nånå, jeg skal installere fiber hit, dvs dekke kostnader av legging av kabler(17km), og arbeid(kjenner folk) U jelly? Endelig kan jeg kjøpe min egen Whiskey, og det i dagligvarebutikker, og det når som helst på døgnet, og det veldig billig! Ingenting er bedre enn å slappe av på en søndags formiddag med et glass Famous Grouse! Velkommen etter. En homse som prøvde seg på meg. Egoboost (som om jeg egentlig trenger det?)! Hahaeh, ikke din feil homser like deg, pusen Endret 26. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 En homse som prøvde seg på meg. Egoboost (som om jeg egentlig trenger det?)! Det skjedde med meg også i sommer. Han var russisk og ikke under 40 år. Det var mørkt, og jeg var alene på en strand. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 At Ubuntu allerede har en WPA-supplicant, så jeg slipper å installere alle disse modulene. Dette er nettopp grunnen til at jeg liker Ubuntu, Fedora osv. Nettopp fordi jeg slipper å installere hver eneste lille filleting! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 En homse som prøvde seg på meg. Egoboost (som om jeg egentlig trenger det?)! Det skjedde med meg også i sommer. Han var russisk og ikke under 40 år. Det var mørkt, og jeg var alene på en strand. Dem gays recognizing The Hanz. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 At smykket jeg kjøpte til dama var billig, billig, billig og at hun senere på kvelden var villig, villig, villig 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 At smykket jeg kjøpte til dama var billig, billig, billig og at hun senere på kvelden var villig, villig, villig Plutselig var ho smelt på tjukka, tjukka, tjukka, og du er her ved fukka, fukka, fukka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå