cowboy bob Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kBYz3rMnEeY&feature=youtu.be The fast and the curious Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=P2nCsqujCsQ&feature=relmfu 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det som gjør meg hyggelig og glad er at massevis av nettsider sier at jeg er besøkende nr 300million og skal vinne mye penger. fyller ut alle skjemaer og senest i dag vant jeg 200k usd, som kommer på konto snarest Noen andre som har opplevd så mye flaks? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 En taxisjåfør slapp meg inn forran ham i går, selv om jeg hadde vikeplikt. Jeg ble overasket og veldig glad! 1 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noe som gjorde meg glad i dag var at jeg hadde første innebandyøkta på godt over et halvt år med mer eller mindre inaktivitet. Kondisen var ikke helt der den skulle være, men det var så forbanna hærlig å spille igjen! Spilte i 2 timer. Noe som ikke gjør meg sååå glad er at det verker i hele kroppen nå, men det går bra. Klatring i morra. Det gjør meg også veldig glad Og i tillegg hører jeg på yndlingsmusikken min nå på full guffe. Det gjør meg også glad Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Masse gode venner som maser hull i hodet på deg gjør meg faktisk ganske glad! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Å holde igjen trangen til å tømme nummer to så lenge som mulig. Ekstra herlig når man endelig setter seg nedpå. Godt lesestoff er såklart obligatorisk. 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Bare ikke hold den for lenge. Da blir det bare et rent helvete. At når jeg sender defekt Guitar Hero-tromme inn til Komplett.no, og får et helt nytt sett tilbake (tromme, gitar, mikrofon og spill) blir jeg lykkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Her er noe absolutt verdt å se, ble i værtfall i godt humør av å se denne lille videoen http://www.wimp.com/changingfaces/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Mulig hyttetur i helga gjør meg fornøyd. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Litt hyggelig å bli intervjuet av VG-nett og nevnt i en nett serie som ses av mange mennesker VG Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Litt hyggelig å bli intervjuet av VG-nett og nevnt i en nett serie som ses av mange mennesker VG Er du broren til Jamel Rake? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 FIkk akkurat vasket og kjørt bilen inn i garasjen før det begynte å hølje ned! Var akkurat en halvtimes opphold som jeg behøvde Naboene tror sikkert jeg er idiot... "det vil jo begynne å regne igjen". JA, KANSKJE DET, MEN JEG HAR REN OG PEN BIL. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Litt hyggelig å bli intervjuet av VG-nett og nevnt i en nett serie som ses av mange mennesker VG Er du broren til Jamel Rake? Endret 23. august 2013 av amir90 waits for alice 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Grillet kylling til kr 29 hos Spar! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Å være trøtt etter en arbeidsdag. Er en god følelse etter å ha vært arbeidsledig i et halvt år. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ikke ille Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Glade mennesker gjør meg glad, rett og slett. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det å være småfull etter en dag ute med gode venner er meget hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå