djgudleif Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er fredelig apatisk. Føler ingenting. Hvordan kan du da være glad? Er ikke irritert heller da... Er ingen passende tråd. Gidda ikke å lete fram "Ting som ikke gir deg noen spesielle følelser til eller fra"-tråden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jogging. Så utruleg forfriskande, sosialt og kjekt å veta at ein er fysisk aktiv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Øl, snus, røyk og øl. >:3 EDIT: Joa, og det at jeg fant ut med DNA test at jeg er far, det har vokst på meg. Endret 20. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Her skal jeg bo, om litt over en måned! Skal stikke til Island med et lite stormkjøkken og telt. Endret 20. september 2011 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Her skal jeg bo, om litt over en måned! Skal stikke til Island med et lite stormkjøkken og telt. Fo' real? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Her skal jeg bo, om litt over en måned! Skal stikke til Island med et lite stormkjøkken og telt. Island er så tøft land! Pluss eg føle det er så broderlig bånd mellom Noreg og Island sidan me har ein del historie i saman og dei snakkar gammalnorsk. Pluss at heile landet er fullt av bears og badebassenger. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Fo' real? For real. Bestiller flybilletter når jeg får lønning. Koster 800 kroner å fly til Reykjavik fra Oslo. Skal deretter haike / vandre / ta buss til Langmannalaugur. Hvis jeg finner en god vannkilde skal jeg bo der i telt en stund. Pluss at heile landet er fullt av bears og badebassenger. Nemlig! Skal bade i varme kilder hver morgen! Endret 20. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 EDIT: Joa, og det at jeg fant ut med DNA test at jeg er far, det har vokst på meg. Det har en tendens til å gjøre det. Hjernen fungerer på detta viset. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fo' real? For real. Bestiller flybilletter når jeg får lønning. Koster 800 kroner å fly til Reykjavik fra Oslo. Skal deretter haike / vandre / ta buss til Langmannalaugur. Hvis jeg finner en god vannkilde skal jeg bo der i telt en stund. Pluss at heile landet er fullt av bears og badebassenger. Nemlig! Skal bade i varme kilder hver morgen! Jeg vil være med! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Du får ikke lov. EDIT: Du hadde sikkert fått tatt noen fine bilder though! Endret 20. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Å ha god til når man polerer bil er kos! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Hvordan bli kvitt stalkers ? Plis ;[ ... Zerglings, hydralisks. Fungal growth om de har blink. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1376468 Hahahaha, det er slike innlegg man vil lese tidlig på morningen xD Sikkert ikke alle som tar an. Endret 21. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hahahaha, det er slike innlegg man vil lese tidlig på morningen xD Sikkert ikke alle som tar an. Bare hardcore gamers som spiller hardcore games som deg selv? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hahahaha, det er slike innlegg man vil lese tidlig på morningen xD Sikkert ikke alle som tar an. Bare hardcore gamers som spiller hardcore games som deg selv? Nei, var ikke det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Prøver du å insinuere at vi ikke er profesjonelle pro gamers? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er deilig når man er ferdig med å rydde! Det har ikke vært så ryddig her på rommet, siden jeg kom hjem i juni! Det er bare synd at jeg flytter på Fredag (hence the cleaning), nå som jeg er så fornøyd med rommet! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ..Du rengjør? You must be female. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) ..Du rengjør? You must be female. Nei! Jeg har bare ingen kvinnfolk som kan rengjøre for meg! Endret 21. september 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skeptisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå