Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postet en status på facebook (for en gangs skyld), hvor jeg skrev at det tydeligvis ikke spiller noen rolle hvor lenge man har kjent noen ift. hvorvidt de er ekte venner eller ikke. Ei venninne av meg hoppet naturligvis på og angrep meg med én gang og skrev en lang rantkommentar. Statusen var ikke siktet på henne, noe jeg pekte ut. Hun ble flau og slettet kommentaren sin. :rofl: Lesson of the day: ikke tro at alt handler om en selv. Dette gjorde meg glad. :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Har sagt opp leiligheten min!

Skal etterhvert si opp absolutt alt som står i mitt navn, alle slags abonnementer og ting.

Så skal jeg melde adresseendring til ingenmannsland, slik at jeg ikke får noe post.

Deretter skal jeg slette bank-kontoen min og kaste all legitimasjon.

Da er ingenting registrert på meg.

 

Da er jeg fri til å dra. Til et eller annet sted.

Fantastisk! Drømmer om å gjøre noe slikt selv, men vet med meg selv at jeg aldri kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar

@Mchansern:

Tror tingen har var å få frem facebook-venner vs. ekte venner. Det er to forskjellige ting. Langt ifra alle facebook-vennene mine jeg anser som venner. Mer bekjente.

Det er en lang historie, ei venninne (IRL) som ditchet meg hele tiden, noe jeg var lei av, så blåste ut litt damp på facebook. En annen venninne trodde det handlet om henne (hun tror alt handler om henne), og reagerte på det. Så poenget var at man ikke bør tro at man er universets midtpunkt. Det gjør meg glad når sånne folk driter seg ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...