Amberlamps Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 SØØØT http://www.youtube.com/watch?v=MjtHvMaam0o Må skaffe meg en slik når jeg flytter for meg selv tror jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det må være den styggeste rotta jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Og hvem pokker er det som filmer en youtube-video, for så å laste opp videoen av videoen? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det må være den styggeste rotta jeg har sett på lenge. SØT FAEN Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette er hund: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette er også en hund: 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette er hund: Dette er hund: 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hunder som ikke kan gå i 20cm med vann uten å drukne er ikke brukbart til noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hund er noe dritt. Spesielt uten bånd, blir redd jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hunder er menneskets beste venn, ikke uten grunn. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hunder som ikke kan gå i 20cm med vann uten å drukne er ikke brukbart til noe. Ikke ødelegg humøret mitt, jeg har det vondt nok i dag som det er. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg vil ha en pitteliten vofse som kommer trippene på sine små poter når jeg kommer hjem, en pitteliten som jeg kan bære med en hånd. En liten dude som sitter i passasjersetet som spotter etter bitches. Endret 14. september 2011 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hund er noe dritt. Spesielt uten bånd, blir redd jeg. Hvorfor det? I de fleste tilfelle kan man bare sette seg ned på huk og si hei, da roer de fleste hunder seg ned. Endret 14. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vil ha en pitteliten vofse som kommer trippene på sine små poter når jeg kommer hjem, en pitteliten som jeg kan bære med en hånd. En liten dude som sitter i passasjersetet som spotter etter bitches. Tror ikke du får så mange chicks om du har en liten chihuahua og fyrer på Taylor Swift i bilen din. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ingenting drar bitches som chihuahua. 5 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hunder er hyggelig dyr, men en hund så stor at den lett kunne drept meg i søvne skremmer meg litt. Ti tusen på bok er hyggelig. Kan bli gode renter av det. Endret 14. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vil ha en pitteliten vofse som kommer trippene på sine små poter når jeg kommer hjem, en pitteliten som jeg kan bære med en hånd. En liten dude som sitter i passasjersetet som spotter etter bitches. Tror ikke du får så mange chicks om du har en liten chihuahua og fyrer på Taylor Swift i bilen din. Etter 1 år med henne i bilen har jeg gått litt lei, venter på nytt album. Nå er det den amerikanske radiokanalen som sendes fra Tyskland som gjelder - kun amerikanske nyheter og reklamer etterfugt av meget variende musikk. Den kanalen gjør meg glad. (fm 105,5 i Stavanger) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Snart klart til å lage en audio spectrum analyzer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå