Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Har nå gått på folkehøgskole i 2 uker, og må bare si at det er helt awesome! "Funnet" flere folk med samme humor som meg, så jeg har nærmest latterkrampe hver dag. Timene går jo også fint. Greier å følge med mer enn jeg trodde jeg skulle greie. (Konsentrasjonsproblemer)

og valgfaget 'kreativ skriving' begynner om to dager, og gitar neste mandag. herlig! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt ruset på Into the Wild?

Bare ikke rot deg bort og gå tom for penger.

 

Nei, den motiverte meg egentlig ikke til dette...

Husker jeg sa til en kompis for en del år sida at jeg ville stikke ut i verden, og da tipset han meg om filmen Into the Wild.

 

Fikk sett filmen, som ble en av mine favorittfilmer.

Men min personlige reise er noe jeg alltid har drømt om. I det siste har ønsket blitt sterkere og sterkere.

Føler jeg aldri blir "moden" nok til å heller gjøre som alle andre, eller "voksen". Mitt ønske om å utforske planeten er det som holder meg oppe, og det er der alltid.

 

Ang. penger tenker jeg å ha en sum penger alltid tilgjengelig, slik at jeg kommer meg hjem når jeg trenger det.

 

Ellers kan jeg jo fortrenge det hele og bli en bitter gammel mann som jobber på et lager.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Nei, den motiverte meg egentlig ikke til dette...

Husker jeg sa til en kompis for en del år sida at jeg ville stikke ut i verden, og da tipset han meg om filmen Into the Wild.

 

Fikk sett filmen, som ble en av mine favorittfilmer.

Men min personlige reise er noe jeg alltid har drømt om. I det siste har ønsket blitt sterkere og sterkere.

Føler jeg aldri blir "moden" nok til å heller gjøre som alle andre, eller "voksen". Mitt ønske om å utforske planeten er det som holder meg oppe, og det er der alltid.

 

Ang. penger tenker jeg å ha en sum penger alltid tilgjengelig, slik at jeg kommer meg hjem når jeg trenger det.

 

Ellers kan jeg jo fortrenge det hele og bli en bitter gammel mann som jobber på et lager.

Vi burde gå på en oppdagelsesferd sammen.

Lenke til kommentar

Nei, den motiverte meg egentlig ikke til dette...

Husker jeg sa til en kompis for en del år sida at jeg ville stikke ut i verden, og da tipset han meg om filmen Into the Wild.

 

Fikk sett filmen, som ble en av mine favorittfilmer.

Men min personlige reise er noe jeg alltid har drømt om. I det siste har ønsket blitt sterkere og sterkere.

Føler jeg aldri blir "moden" nok til å heller gjøre som alle andre, eller "voksen". Mitt ønske om å utforske planeten er det som holder meg oppe, og det er der alltid.

 

Ang. penger tenker jeg å ha en sum penger alltid tilgjengelig, slik at jeg kommer meg hjem når jeg trenger det.

 

Ellers kan jeg jo fortrenge det hele og bli en bitter gammel mann som jobber på et lager.

Vi burde gå på en oppdagelsesferd sammen.

 

Absolutt.

Lenke til kommentar

Sitter å ser på noen år gamle bilder av meg, og det er helt sykt å se hvor stygg jeg var bare for 2-3 år siden.

 

Og nå sitter jeg her og har fått vite at noen sinnsykt pene 3.klasse-jenter på vgs har kåra meg til den peneste på skolen, også har jeg fått tilbud om å være modell! :D

 

Er rart va litt aldring av ansiktet kan gjøre, kombinert med trening og litt solarium:p

 

LML <3

Jersey Shore neste!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...