Kammizez Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har sagt opp leiligheten min! Skal etterhvert si opp absolutt alt som står i mitt navn, alle slags abonnementer og ting. Så skal jeg melde adresseendring til ingenmannsland, slik at jeg ikke får noe post. Deretter skal jeg slette bank-kontoen min og kaste all legitimasjon. Da er ingenting registrert på meg. Da er jeg fri til å dra. Til et eller annet sted. Jeg liker det. Men du er dessverre ikke helt fri til å dra. Du trenger transport. Kakemot kom med ett perfekt eksempel på at man kan gjøre hva man vil i verden. Ja, det inkluderer å avskaffe samfunnet og bygge ett nytt samfunn. Liker dette også. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Glad du er enig, det er nesten deprimerende å tenke på at der ute en eller annen plass så er det en intelligent rase med ett samfunn som er perfekt for meg, men likevel er jeg menneske på denne planeten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg liker det. Men du er dessverre ikke helt fri til å dra. Du trenger transport. Haiking, hoppe på sånne tog som frakter tømmer og lignende, eller snike seg på lastebåter... Kan også bare kjøpe en flybillett og improvisere videre. Kan komme langt med bare en sykkel og mengder av tid. Mulighetene er mange! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hijack ett fly. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Må si jeg elsker ideen her. Det er så sykt fristende å gjøre seg selv helt fri! Men samtidig blir du også ganske låst (da du trenger legitimasjon). Om du da ikke bor på en øde oy eller flytter inn med urfolk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hippies, flytt til Christiania. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nei, det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Da synes jeg ikke synd på deg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Du misforstår konseptet. Hovedmålet burde være å sikre en fremtid for mennesket, ikke ødelegge for vår egen utvikling slik vi gjør i dag. Forøvrig så ba jeg aldri noen synes synd på meg. Endret 12. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Må si jeg elsker ideen her. Det er så sykt fristende å gjøre seg selv helt fri! Men samtidig blir du også ganske låst (da du trenger legitimasjon). Om du da ikke bor på en øde oy eller flytter inn med urfolk. Har alltid drømt om å besøke denne øya. Ikke fullt så øde, men man kan faen meg få et flott liv der. Endret 12. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Pitcairn er et fint bet om man skal leve isolert som eremitt. Det samme er Marshalløyene og Mikronesia. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) @kakemot: Hvilken øy er det? Hvor ligger den? Så egentlig veldig hærlig ut. Med levestandard sånn midt på treet og alle er hyggelige Edit: Question answered. Endret 12. september 2011 av Kallileo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Pitcairn er et fint bet om man skal leve isolert som eremitt. Det samme er Marshalløyene og Mikronesia. Nemlig, men kan jo bare besøke øya. Trenger ikke å bo der resten av livet. Fant den helt randomly på google earth for mange år siden, og har drømt om den siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg foretrekker en god fjelltur i Norgesfjellene. Mye bedre enn å forville seg på ei sydhavsøy langt ute i ingenstedsland. 2 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jojo, men så kommer det ann på hva man vil og da. Vil man ha en helt fresh start, så VIL man ha en helt fresh start. Jeg tror jeg kunne tenke meg å flytte sånn midt utti ingenting en eller annen gang i livet, for å så flytte tilbake igjen til kjente omgivelser etter noen år. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Litt ruset på Into the Wild? Bare ikke rot deg bort og gå tom for penger. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Og ikke dø i en buss et random sted av noen giftige planter. Blir hyggelig å komme seg hjem til mor og far i helga! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kjekt å se at stemmen min faktisk fikk noe å si og at partiet mitt fikk en mandat Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Litt ruset på Into the Wild? Bare ikke rot deg bort og gå tom for penger. Hva skal du med penger? Bortkastet. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Litt ruset på Into the Wild? Bare ikke rot deg bort og gå tom for penger. Hva skal du med penger? Bortkastet. euc er sikkert sarkastisk, men... pøh, det bare en myte at det finnes koselige folk der ute som gjør ting gratis 24/7. Penger er alpha omega. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå