Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Utsagn fra NKP: Jeg er mot alt som heter monopol, det er derfor vi mener staten burde drive alt. Ufattelig vanskelig å ikke le. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hehe, den der var morsom ja. Tror han mente muligheten for monopol i ett helt liberalt samfunn, likevel henger ikke den setningen på greip. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 avataren din. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Utsagn fra NKP: Jeg er mot alt som heter monopol, det er derfor vi mener staten burde drive alt. Ufattelig vanskelig å ikke le. HAHAHAHA xD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Utsagn fra NKP: Jeg er mot alt som heter monopol, det er derfor vi mener staten burde drive alt. Ufattelig vanskelig å ikke le. Disse kommunistene altså. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ble så sykt glad i dag. Møtte en venn ved barndomstraktene, vi trippa down memory lane som faen. Ble nesten rørt jeg :'''') Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har vært og handlet to fine gullringer i dag. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har vært og handlet to fine gullringer i dag. skal du forlove deg? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 "Mye mulig" som i "Vet ikke, kommer an på hva kjerringa svarer"? Jeg liker sol, jeg. Spesielt i september. Er ikke så glad i varme, men september er perfekt. Tror faderimeg jeg skal stikke på fisketur i helga. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 en fridag gjør meg glad Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 "Mye mulig" som i "Vet ikke, kommer an på hva kjerringa svarer"? "Mye mulig" som i at dama på en måte allerede har svart JA. 5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Grattis! Nå ble jeg glad for det og (at random dude fikk ja fra damen på Spørsmålet). Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jo takk for det! Nå har jeg dog ikke spurt (offisielt om jeg skal kalle det for det) enda da, men det er "bænkers" for det! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Grattis da =) Godt noen er heldige.. Endret 12. september 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Blir skikkelig glad av å sitte å høre på backstreet boys...MINNER Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg får en underlig tilfredsstillelse av å høre på The Project Hate. Den musikken vekker virkelig apegenene mine. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hösten i morgontimman! Den fagraste årstiden. Gylldne eldkvastar som frambringas ur den bleka gryningssolen och sakteligen anbringar dagern. Den markbundna dimman som i den svalkande vinden reser sig ur den daggfuktiga marken varur den frammanats. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Har sagt opp leiligheten min! Skal etterhvert si opp absolutt alt som står i mitt navn, alle slags abonnementer og ting. Så skal jeg melde adresseendring til ingenmannsland, slik at jeg ikke får noe post. Deretter skal jeg slette bank-kontoen min og kaste all legitimasjon. Da er ingenting registrert på meg. Da er jeg fri til å dra. Til et eller annet sted. Endret 12. september 2011 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Kakemot kom med ett perfekt eksempel på at man kan gjøre hva man vil i verden. Ja, det inkluderer å avskaffe samfunnet og bygge ett nytt samfunn. Endret 12. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå