Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm.. samme her. Slapp skriftlig, og muligens muntlig. Men om vi kommer opp så håper jeg bare at jeg har mere sjangs enn de som ikke kom opp i fjord. Jeg og 7 andre av 90 folk kom opp i muntlig.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Sykehuset og Politiet!! gjør meg litt irritert atm.. hvorfor må de spørre så jævlig mange spørsmål?

"Hva er ditt navn"

"Hvor bor du"

"Hvem er oferet"

"Hva har skjedd"

"Når skjedde det"

"Hvem gjordet det"

"Hvor mange er det"

++

vet at det er vanlig prosedyre, men det må da være mulig å skjønne det med engang man oppgir hva man heter, hvor man bor og hva som har skjedd.

Hadde de kanskje brukt de 10 FUCKINGS minutene på å lette på ræva, enn å spørre alle de spørsmålene så haddet det ikke skjedd det som har skjedd, og alle de personene som har dødd pga venting.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Sykehuset og Politiet!! gjør meg litt irritert atm.. hvorfor må de spørre så jævlig mange spørsmål?

"Hva er ditt navn"

"Hvor bor du"

"Hvem er oferet"

"Hva har skjedd"

"Når skjedde det"

"Hvem gjordet det"

"Hvor mange er det"

++

vet at det er vanlig prosedyre, men det må da være mulig å skjønne det med engang man oppgir hva man heter, hvor man bor og hva som har skjedd.

Hadde de kanskje brukt de 10 FUCKINGS minutene på å lette på ræva, enn å spørre alle de spørsmålene så haddet det ikke skjedd det som har skjedd.

Her skal du remse opp hva du syns er hyggelig og gjør deg glad ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...