Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

For all del, helt greit og forsvare seg, så lenge man kun forsvarer seg og ikke gir litt ekstra juling for og vise seg frem.

 

Og btw, du fremstår som ei kjip kjærring når du hopper på en fyr som sloss med vennen din. La de flyge løs på hverandre og denge løs, og går det over stokk og stein (eller hva man sier) den ene eller andre veien, så bryter mann inn og stopper det så det ikke blir alvorlige skader og dritt. Det er hva en voksen mann ville gjort.

 

Men slossing er uansett en kjip greie. Fatter fremdeles ikke hvordan folk kan se på det som hyggelig. "Hehe, vennen min er ei forbanna fitte, så jeg banka kisen som banka hans. Faen så HYGGELIG!".

 

 

 

 

:roll:

 

Og få en klem er hyggelig. Og få besøk av en god venn er hyggelig. Få hjelp av mor, far og søsken når man trenger det er hyggelig. Slossing er ikke.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del, helt greit og forsvare seg, så lenge man kun forsvarer seg og ikke gir litt ekstra juling for og vise seg frem.

 

Og btw, du fremstår som ei kjip kjærring når du hopper på en fyr som sloss med vennen din. La de flyge løs på hverandre og denge løs, og går det over stokk og stein (eller hva man sier), så bryter mann inn og stopper det. Det er hva en voksen mann ville gjort.

 

Men slossing er uansett en kjip greie. Fatter fremdeles ikke hvordan folk kan se på det som hyggelig. "Hehe, vennen min er ei forbanna fitte, så jeg banka kisen som banka hans. Faen så HYGGELIG!".

 

 

 

 

:roll:

 

Og få en klem er hyggelig. Og få besøk av en god venn er hyggelig. Få hjelp av mor, far og søsken når man trenger det er hyggelig. Slossing er ikke.

Utrolig nok så er jeg faktisk enig med deg.

Lenke til kommentar

Vold er alltid riktig. Vold er kult! Det er allerede for lite vold i verden. La oss lage enda en gjeng og banke alt og alle på byen. RESPEKT!

 

Vile ikke være hverken pingle eller nerd. Jeg vil være hard og tøff, jeg vil knuse trynet på så mange som mulig. HILL!

 

 

 

 

Fotball er hyggelig! Fotball gjør meg glad. Hngh! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, dere er jo pingler hele gjengen!

 

Folk som ikke tør å utøve fysisk vold blir med en gang stemplet som pingle eller nerd av meg.

 

Men skal ikke drive å forsvare det jeg gjorde mer, jeg mener at det var riktig, og det er det som tells :)

 

Å vite at jeg er et bedre menneske enn mange andre gjør meg glad

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vold er alltid riktig. Vold er kult! Det er allerede for lite vold i verden. La oss lage enda en gjeng og banke alt og alle på byen. RESPEKT!

 

Vile ikke være hverken pingle eller nerd. Jeg vil være hard og tøff, jeg vil knuse trynet på så mange som mulig. HILL!

 

 

 

 

Fotball er hyggelig! Fotball gjør meg glad. Hngh! :D

Nå var det faktisk snakk om å hjelpe en homie, ikke blindvold. Men det forstår nok ikke du siden du bare er 15 år.

Lenke til kommentar

Alle vet at det er The Brocode! Liker ikke kompisen din trynet til en av personene, så skal han få lov til å yppe seg til vold og du skal hjelpe til å formidle hans elementære ytringer i form av never-til-trynet.

 

Ord og saklig konfliktløsning er så igår! Vold er det nye!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Alle vet at det er The Brocode! Liker ikke kompisen din trynet til en av personene, så skal han få lov til å yppe seg til vold og du skal hjelpe til å formidle hans elementære ytringer i form av never-til-trynet.

 

Ord og saklig konfliktløsning er så igår! Vold er det nye!

Nå vet jeg ikke hvordan det er i Irland, eller VERDENSROMMET som du også tydeligvis er så fascinert av, men her i Norge så er vi menn og når menn er på byen så går det hardt for seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enda på fastlandet i Norge, og her er det rimelig fredelig! Jeg vet ikke hvilke kommunistiske bakgårdssmug du går til for å ta deg en pils, men her i Norge så finnes det ingen konflikter som ikke kan løses ved å stille seg passiv og løse med ord!

 

Trollealarmen min uler i hundre, men jeg slår til med samme mynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...