Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en tilbakestående person på Facebook som er så morsom! Han liker ABSOLUTT ALT det de andre liker, så om du går inn på profilen hans, så kan du finne titusenvis av ting han liker, alt fra fotballspillere til pappaboken.

 

Dette er en knapp brøkdel av det han liker:

 

 

for de som liker hunder :), Løvebakken, Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Portal, Egil "Drillo" Olsen, Sheldon - The Big Bang Theory, Norsk på norsk Jukeboks NRK1, Dansefot Jukeboks, Spicheren Treningssenter,Lillestrøm stasjon, Magneten, AMFI Narvik, Furuset, Akershus, Norway, Sunny Beach Bulgaria, Meg selv, Bergen Røde Kors Sykehjem, Interoptik,Skredderloftet Ringo, Nordlandssykehuset Lofoten, Nordlandssykehuset Bodø,Leknes sfo, Hammerfest sykehus, Narvikfjellet, Reine, Nusfjord, Nordland, Norway, Molde, Sax&Kam, Høgskolen i Harstad, LilleFrekke.no, StickPage, Gold Plating Services, Eurosko, Andreassen servicesenter, Our Thoughts are with Norway, autoteile-shopping.de, Gårdbruker på Fjellvang sammen med Ulf-Jøran.,Fishermans House, Pythagorion, MakeStyle, Julianyland.com, tuvaw.blogg.no,Sophieelise.blogg.no, sykepleien ved universitetet i bodø, Pep Guardiola,MinKalender (Norsk), SMSkurs.no - Vinn og få lappen gratis, Torbjørn Barth,Norges fineste tatovering, Tomme's Crib, Noad Thai - Thaimassasje, manicure & pedicure, Arguineguín, Canarias, Spain, Ingozz , Støtt Krafttak mot kreft, Møtefri E39 Kristiansand - Stavanger, Harstad Kino, TV tårnet,Tina og Bettina, Vi som vil ha 12 pk med freia påske egg!, VI SOM LER NÅR VI HELT PLUTSELIG KOM PÅ NOE MORSOMT !!!, Puberteten, det er lite teit å si da.., Norsk,Svensk,Engelsk og hvalsk, Vacant Helse AS, POPKORN DESIGN,Maries Crib, FixUpFoto, Julenissen, Saltfjellet, Vg2 Elenergi, Sykkelreise.no, 99% of people look at their keyboard after they see this picture, hyndai, Škoda Auto,Good Vibrationz, Ben & Jerry's, FML, Las Palmas de Gran Canaria, I am my own boss, Solhaugen videregående skole, iGlow, 5 Images you wont believe are NOT Photoshopped!!, 李连杰 Jet Li, Hælsikes Kvinnfolk,Desiray Crunkk (Dear Desiray), doktor, Minanamnband.se, Wilhelmsen Tilhenger- og Maskin Utleie, for alle os som forsøgte at grave os ned til kina da vi var små, humør, Kan denne osteskiva få flere fans enn Didrik Solli-Tangen?, Rica Hotels, Gardermoen Hotel Bed & Breakfast, Tommes Crib, Hardanger Folkehøgskule, Wermlandia Hotell, jaktfeber.no, Justin Bieber Norway, Feil Film AS, Tangerudbakken julekalender, IKEA Furuset, Ikea, Samfunnsdebatten,Yahoo!, Fred, Englsh, Peppes Pizza, Norsk, Barclays Premier League Season 2011/12, TusenFryd, Christopher Walken, Darth Vader, Majesty.no - Gavebutikken for kvinner og menn, MillaDill, Barmuda Solsiden, Nordic Car Rental, Alpas, Swing Outfits, Biip.no, Erik Og Kriss Konsert :D, Hovefestivalen,Fornes, Nordland, Norway, Belysningsexperten.no, Jeg er ninja, ok?, Vi har alle en venn som er "litt" sånn hyper ♥ ツ, Jeg har sett mange fine ting i livet, men du er på toppen ♥, Hvis jeg var politibetjent, ville jeg anholdt deg! For du har stjålet mitt hjerte!, Vis du var en status vill jeg likt deg :D, Du ler av meg fordi jeg er annerledes, men jeg ler av deg fordi du prøver å være som alle andre.. ☂, Jeg bare digger deg når du er snill .. jeg bare hater deg når du er så jævla frekk ❦, jeg vinner pokekrigen! det er bare å gi opp nå :), HootSuite, Clobby Group Chat, jeg er så smart at ingen skjønner meg :), vi har alle den vennen som alltid er der for deg!, She's my bestfriend ♥ you break her heart, ill make sure you don't get kids ツ, Gal russer drikker en liter vodka i friminuttet, på 20 sekunder, Kyle Broflovski ,Tımmy Burch, Om en mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise, Kommer du til å gifte deg?, DITTOPPDRAG.NO, Basic Club House,GiveBack, bioplant.se, I Riben På Tur !, Mamma, Rachel Susann, fotofin.no,Maersk Drilling, venezia, Golf in Belek, Himmelrommet-ogna.no, Karma Erotica, Vi tenker på deg Espen Jørgensen, Rullekebab, Osloinchanel.blogg.no, Little Child Christian Home, Komplett.no, mamma og pappa, Anton Sport Stabekk - Ski-og sykkelservice, Infigo Broadcast, melbu vgs, Borgund Folkehøgskole, IdingZ.com,Norges fineste piercing, Try NOT to laugh at there 8 photos! Can you do it?,Utdanningshuset AS, Uniqa, Hillestadsmykker, Til minne om Henrik Rasmussen,Om èn mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise,Riggen Bar, Hytta 547, Trysil, Park Hotell Luleå, Zafarfoto, Endre Dåvøy Musikk - www.davoy.no, FOTBALLREISE.NO, Hotel Mercure Palermo Centro, Terje Sporsem, Pål Rake, Arve Opsahl, Sven Nordin, Nils Vogt, Hilde Lyrån, Siw Anita Andersen, Takk Jens Stoltenberg, Jeg elsker deg, Vi Som Sier " Vet Ikke" Når Vi Ikke Gidder å Svare :-), les mer..., Fortsatt Rødgrønt flertall!, Hvil i fred, Tore Eikeland (1990-2011), Hvil i fred Monica Bøsei (22.07.2011) Du er vår helt, klaus karlsen maskinentreprenör AS, Hyundai Worldwide, Posten, Krifa Norge, R.I.P Isma Brown 23.07.2011 , Norges fineste kropp, FotballTips, WE HATE YOU ANDERS BEHRING BREIVIK, Antifanpage: Anders Behring Breivik, Livets harde skole, PicBadges, MF Hålogaland, Aust - Lofoten Videregående Skole, Nordlands peneste, Nei til Retursenter i Skarsteinsdalen, Vesteraalens,Robinsonekspedisjon 2010, lag NORD, Yo Momma Jokes, nusse, Otterholms.....,Coop Elektro - Mo i Rana, Coop Elektro Mosjøen, Coop Elektro Sandnessjøen,Coop Elektro Bodø, Coop Elektro Levanger, Coop Elektro Mosjøen, Coop ByggMix, Bunnpris, Bunnpris, Bunnpris, Lødingen vgs, VG1 Studiespesialisering med håndball, Lødingen, Lødingen Sykkelklubb, Lødingen Kystlag, Lødingen Solveien 1, Narvesen Lødingen, Kiruna, Lindex Backaplan, Dressmann, Bil i Nord, Rakfisk, Caravanmessen Norges største bobil og campingvogn utstilling,bobil 2012, Campingvogna, Fairytale Cupcakes, Ja til 200 gram kinder maxi sjokolade, Robert Gustavsson, Norges fineste 93'er, Elvenes, Nordland, Norway, Horoskop 2011, Restaurant Palermo, Fjellviku, Holmstad, Nordland, Norway, Bølgen & Moi Tjuvholmen As,Bergen, Hordaland, Bryne Stadion, Landkreditt Bank, Linniiie.com, Norges deiligste bikinikropp, MISTER MINIT Norway, sid, Mjøndalen Station, Håndball,HTC Norge, HSX as, LG Electronics Norge, Badelandene, Farsund Resort AS,Forsvarsbygg, NG reise, Sueños, Norges fineste hår, Karstein Kristiansen AS,Frisørfaget, Norges fineste gutt, Diversity Icebreaker - Norway, Baby City.no,ProfileMagazine Norge, Norges fineste 96 er, Norges Deiligste Babes, Allsang På Grensen, Tv2, CatoSenteret, Norges fineste sixpack, Bakke-Rehabilitering, Du er så jævla søt at jeg må le når du smiler , Norges diggeste mage, DanseNorge,Esso Bilservice, Bk, PeakMagazine, Fetsund, Norges fineste 97'er,Northbalance.no, Tone Damli Aaberge, fashiondiva.no, Fire-Pk, Vita-Living, På flyet, Follestad Skog og Vedlikehald, Norway Designs, First Place Recruitment,Norges vakreste rumpe, Oslo Airport Gardermoen, havnehuset, Bear Grylls,Schweppes, Nesodden Boligvarme as, Datahandel.no, julies snekkerbu, Statoil Norge, Ledelse Kommunikasjon Personlig utvikling Mind Too, Norges vakreste tvillinger, Dataeksperten.no, SnorkeStopperen, Knut Nærum, Trondheim Økonomiske Høgskole, K-SWISS, Silkeveven utstilling og vevstue, Reiseliv Indre Østfold, BergenStudenten, Piercing, Team Toro Maskin Og Transport, Kaptein Geir Arne Johannessen, Sammen for Sørlandet, Nordland fylkeskommune, Tine Fotballskole, Skagerak Arena, Film, Sortland Ungdomsskole, Smash!, Super Nintendo, Nrk2 Hurtigruten Minutt For Minutt, Jon Skolmen, PopQuiz 2.0, TV2 Bliss, TV3, mikkes klubbhus, Sommerhuset,Få Cecilie Berg-Hansen vekk fra fotballkveld/Fotballxtra, TV2 Sporten, hotel cæsar, VG-lista Topp 20 Rådhusplassen Oslo, Hurtigruten polarlys, Komplett.no Arena,Randaberg Stadion, Nybergsund Stadion, Kongsvinger, Gjemselund Stadion,Høddvoll Stadion, Strømmen Stadion, Finnmarkshallen, Nedre Eiker Stadion,Åråsen stadion, Fredrikstad Stadion, Brann Stadion, Color Line Stadion, Ålesund Sjukehus, Ålesund, Norway, Haugesund Stadion, Sør Arena, Strømgodset Vs Molde, Molde Sykehus, Ullevål Universitetssykehus, Bybanen, Vadsø lufthavn,Vadsø, Vardø Lufthavn, Vardø, Norway, Båtsfjord, Berlevåg, Mehamn, Kjøllefjord,Havøysund, Hasvik, Øksfjord, Skjervøy, Universitetssykehuset Nord-Norge Hf - Tromsø, Hjæmme I Harstad By, XL-BYGG Sortland, Svolvær, Norway,Geiranger, Florø, Molde Sjukehus, Flekkefjord, Norway, Rørvik, Vest-Agder, Norway, Ørnes, Kabelvåg, Stopp voldtektene i Oslo, TECH'S AS, Hammerfest Lufthavn, Hammerfest, Napoli Discotek Sortland, Lerkendal Stadion, Trondheim, Norway, Tromsø By, Bodø By, Sandnessjøen, Brønnøysund lufthavn, Brønnøy,Stamsund, M/S Richard With, Hurtigruten, Hurtigruten Ms Kong Harald, Hurtigruta Ms Polarlys, MS Nordnorge, Russ 2011, Fotballtrening!, Country Norge,//foodonsundays.com, SY Hansen, Blueline Productions, Ordflyt, Nessebar, Burgas, Bulgaria, Bulgaria, Iberostar Sunny Beach Resort, Friskimpuls, NRK,Friskhusene i Vesterålen, Filmtips, Skarstein, Nils-Ingar Aadne, Aluconsult bur,Sandnes kunstgressanlegg, Sandnes, Nordland, Grua, Ali Reza and the Rezas,730.no, VG-Lista Topp 20, CINUS hørselsenter, Strandgt. 94, 5528 Haugesund,Montér, Avlastningsbolig for barn, Your Man In: Australia, New York, Denmark and France, STREETDESIGN, Telenor Arena, Børra, Norsk Luftambulanse, Eurodesk Norway, Stimorol Norway, Tapper Den Pysete Hunden, Trondarnes Folkehøgskole, Fotograf | Andreas Eriksson, Team Toro Maskin & Transport AS, Melbu videregående skole, Grensesetting, Nordlandssykehuset Stokmarknes, Myre, Nordland, Norway, Thon Hotels, Metropolitan Lounge & Club, Fergekaia i Lødingen,Lødingen, Slave hos William Lyngra, Oddemarka skole, Den kvite bussen,CoolStuff.no, blabla, Stokmarknes kino, Culture Score Card, ShitMyDadSays,TED, Finnfjordbotn Vidaregåande Skole, Finnfjordbotn, Finnsnes, Norway, Skarsteinsdalen, Sortland vgs kleiva,Gutteklubben Grei (116), Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?, Northern Norway (Nord Norge), Brinkenveien 14, Setermoen, Friskhuset Mo i Rana,Ranahallen, Friskhuset Mo i Rana, Mo I Rana, Nordland, Norway, The Liverpool Beach Ball, Sunderland AFC News And Banter Page, Buksnes, Lillesand, Norway, Kristiansand, Norway, Universitetet i Agder, Gimlemoen, Universitetet i Agder, Elixia, Sørlandet Sykehus Hf, Kristiansand Sør, Vest-Agder, Norway,Bodø kommune, Marlene Ellingsen, sortland kommune, Dverberg Saura,Risøyhamn Skole, Fedres kamp for barna, GLASSMESTER KVAMME AS,Rundtomkring.no, Lofoten Kajakk, CE Import, Bergen kommune, Rema 1000,hinsides, Høgskolen I Narvik, Ankeneshallen, Frydenlund vgs, LKAB Norge AS,Narvik, Harstad/Narvik lufthavn Evenes, Evenes, Kleiva, Nordland, Norway,Elkjøp, Europris, Hjemme, Vero Moda Sortland, Bik Bok Sortland, Freddy Andreassen Landbruksentreprenør, Blås Ide', Toppen Kafé, Sykebilen,Heimsommarøyveien 40, victoriafrantzen.blogg.no, Dalveien 11, Klassetur til Edinburgh, Jakobhuset, Det Norske Liberale Parti, Mikael Johnsson, Tyggis :),Rosenborg, Ishavskatedralen Kirkgt:22, Burger king, Trønderhallen, Bryggestua Da, Levanger, Norway, Skogn, Well Done, Åse Montessoriskole,TH.Benjaminsen, Mega Mystery Gum, Fattighuset i Oslo, Kongen av New York,Valg i Focus, onmii.com, Tips & Inspirasjon Til Hjemmet, Stave, Båtens Verden,Frimax, Mission Festival, Lillehammer Kino, Lillehammer, Norway, Fotograf Ole Kristian Olsen, Glasspaper People, Eventyrrittet, Mshoes, Sparebanken Narvik,VUVUZELA, Wilhelm Mohr, NRK Rogaland, NRK Trøndelag,Sunnmøre, NRK Hedmark og Oppland, Sørlandsparken Hund & Katt Senter,Kristiansand Avis, NRK Sørlandet, NRK Østlandssendingen, P3nyheter, Malin Reitan, Hannah Montana, Brann Stadion, Fredagsåpent NRK P1, NRK Nordaførr,Taco, Luchthaven Harstad/Narvik Evenes, Mosjøen Lufthavn Kjærstad,Tippeligaen, Flakstadnytt.no, Nusfjord Rorbuer, Happening, FM Group Scandinavia, Bleik Produksjonslag, MediStore, Nettbutikken Erna Borgen - Si det med blomster!, Lydteamet, Konseptor flatskjermlift, hev/senk kontor, sitt stå løsninger, Xpo Event Marketing, Prøve.no, Sænga, senga, Liftme, Hadsel Maskin, Haugnyken, Brann, SK Brann, Hestonline.no, ANIQUE, Ticket Feriereiser, MemoShop.no, Hallonlakritsskalle, Jag älskar min mamma ♥, Äh.. Ja gör de imorgon, Vi som älskar kramar!, Fertil.no, Fotograf Audun Haugen,FrieleISkaffe, Axtra Norway Ltd, Billedkunstner Elisabeth Slettnes, Freia Påske-egg, Leger Uten Grenser, GLAD I VENNENE MINE ♥ DE ER UERSTATTELIGE,Raske Menn, Kardemommeloven, Norwegian, Fanthomas, Bevar Hardanger!,Fanta Strawberry til Norge!, Plan Norge, Vi Som Vil Ha Freia Påskeegg Hele Året!, Støt Brysterne, ICA-Jerry, Vi som gillar att ligga och dra oss i sängen på morgonen, Sommaren är underbar, Jeg hader fluer!, Vi som elsker kos ♥,LITAGO, Sova, skratta, Lisbeth Salander, Classic Travel, Posten Norge AS,Street Student Holmestrand, Esso Havna Service A/S, twirling!, Drill.no, Healer Wenche Falch, Planking Norway, Disco Duck, HOOKED.no, Gamer's Paradise - powered by Coca-Cola zero, PELIAS,Foss Bad, Vi som elsker mammaen vår , Britney Spears Norge,SparKjøp AS, Freia Hjemmekonditori, Wenches kjøkken, ThermaCELL Norge, I e fra Molde i....Og det e I stolt av :), Romsdal videregående skole, Brunvoll As, Aker Stadion, Moldehallen, Cantando Musikkforlag, Golden Goal, studietur til USA,Hvordan Bli Rik, Rail Weld Nordic, Satvision Scandinavia, ArtBits - Malerier til salgs, Bodø i vinden, Marin Alpin, Bil og Motor, Gillette Norge, VW Bluemotion Roulette, Russ 2013, Russ 2013, Sommer, 17Mail - Gratulerer Med Dagen Norge!!!, visitBergen, Sheyna, Gøran malegrafi, McDonald's, Frlluftsenter, Gamle Norge Pub, CIRCA CAFE, Breast Cancer Awareness, I DONT GIVE A FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKK,Ramberg, Nordland, Stil Events, Oslo S, Aker Brygge, Oslo, Norway, Bilhifi.com,Eileen II, CaMa Baby, Dyrepoliti i Norge før 2012, Roy - The Captain, Wallace and Gromit, Myttoos Tattoos & Piercings,Puma, Nike Football, PlayStation, Ellen Degeneres, Bakeriet AS, Travsnakk,@home, Ferrero Rocher, Windows Live Messenger, Marabou, O'boy, innpris.no - bli med å bidra til lavere innkjøpspris., RS-Eiendomsverdi, TiksPac, Askøy Senter, Ski-VM 2011 Oslo, Harald Eia, Kronprinsparet, Jordbær. :D, Sove længe,Kebab, minbit.no, Bømyr, Melbu-fiskebøl, på jobben, Sult as, Radio Melbu,Sommer-Melbu, Melbu, Havmannen Treningssenter, Radio Bø, Smak - kaffebar og klesbutikk i Bø i Vesterålen, Bussterminalen, Nordkran As, Straume, Nordland,Villa shanti, Neshallrevyen, Møysalen nasjonalparksenter, Corner sport,Rødbrygga As, Nordlandssykehuset Vesterålen, Stokmarknes Lufthavn, Skagen,Stokmarknes, Norway, Radio Øksnes, SLOGFUNK -En musikal med sanger fra det legendariske 80-tallsbandet ZOO, Alsvåg, Miscela Kaffebar As, Sortland Videregående Skole Avd. Sortland, Bowling1, Sortland Elektro As, Sindres Kreativideo Vesterålen Brun, Coop Elektro, Friskhuset, Uniklipp, Annes Salong & Parfymeri As, Hamar og Lillehammer Julebrus, Nortura, Renovest, Breiflabben Brygghus og Arresten Pub, Luggen Frisørsalong, Gustav Heibergsgt. 1, U19 gardern, Iskroa, Hamar OL Amfi, Hapoo.no, Salmo Trutta Production (Natur og fluefiske), Swisslog Nordic, Elektrotec Elesco Bergen, Business/JeanetteL.,www.apotekhjem.no, Informator, Areca, RentenMin, C-Ateljé Designer og Syr Dine Drømmeklær, Rondane Dovrefjell, CDON.COM, Eksklusiv, OPTIMAL Læring AS, Fagmøbler, Huawei Norge, Sophie Faroh, Red Light Event,RIKSKONSERTENE (Concerts Norway), Soltun Folkehøgskole,minimalstation.de, Scandinavian College of New York, Salma - til inspirasjon, Tv-aksjonen NRK, Nordlandspils, Trænafestivalen, WiMP, Telenor Karriär, Svein Flåtten, Gabba, Kates hud og kroppspleie, Trondhjem, Sor-Trondelag, Norway,Tieks by Gavrieli, Stella & Dot, 56 Petlovo brdo - Zeleni venac, I loppekassa,bodø flyplass, Bodø hovedflystasjon, Tenker på deg, IKEA Norge, Bilbelteløftet,Lydverket, Brønsj NRK P1, NRK Her og Nå, Kveldsåpent NRK P1, Norsk på norsk NRK P1, Bergmo, Bergmo ungdomsskole, Tellusvegen, Bjørkvegen, E-Service Norge, Vålerenga, Tyrkia, KILROY Norway, Sie Gubba i Melodi Grand Prix 2011, Traktøren Ålesund As, www.somebody.no, Kreftomsorg, Aleris Overvektsklinikk, ANSA USA, Utenriksdepartementet, Fotograf Jan Ivar Vik,Kikkhull og Fedmekirurgi As, Bin laden ha muerto, dejadme llevar champú en la maleta, Madrid 2016 Olympic Games, Narval, Club Kirico, Asociación Profesional de Ilustradores de Madrid (APIM), biblioKeTa, Lycée Français de Madrid, Lycée Français de Madrid, HundeGuide, Diplom-Is, Skiringssal folkehøyskole, Hvordan Tjene Mye Penger, MultiHost It, Måsungen Barnehage, Bimmerpost, Austin Nichols, Rimi, Ahlgrens bilar, Haugesund Dataservice, Bodø, Gründer, Tommy's Pizza at Bridge Street Town Centre across from the Carousel, VM i P1, Freia,René Pølser, Friskhuset HEI, nordkraft arena, Lns - Verksted, Do, Andre sin bunkers, Rubens crib,, penger.cc, Låsmester1 - Oslo - Lørenskog, j.m.nilsen, Springer,glassmester1, , karl r lilliendahl - photographer, ,Sætra, Stave, Nordland, Norway, Oluf Rallkattli, JEG HAR INGEN VENNER Å MISTE - IKKE KJØR I FYLLA!, NEI TIL NRK-LISENS, AndElis Blomster AS, Rock Fjellstad, På stormly i bleiksmarka, Skikkelig rørlegger, Senga mi, Snart I Senga,Tobias crib, TreL.no, Bodø Airport, Universitetet i Nordland, Bodø lufthavn, Ollie Pop Fingerboards, CoD, CounterStrike, deg, Mr. Melk, SortlandsAvisa,Bjørnskinn2011, Offisiell side for Sommerfestivalen i Selbu - Norges Beste Fest!,Narvikfjellet Helt Rått, Mariell Amélie Photography, Volkswagen Canada, UFC Undisputed Fight Nation Game, Volvo, Will Smith, Alex Rosén, NordicNutrition.no,J. K. Rowling, Music, I wish there was a button saying "nobody gives a fuck.",Restaurant 2112, Truls Svendsen, Fiskenes, Godevalg, Zynga RewardVille,Mac!, Bø I Vesteralen, Nordland, Norway, Home,,Barnorama, Fanta Grape til Norge!, Terese & Tord sitt kryp-inn, MOT, Converse,Arresten, Yummy Bear, For meg selv, 123spill.no, Graphik Productions,Snåsamannen, NORLÆNNINGAN..., Blenda Sensitive, rivermont, Totally Wicked E-Liquid Norge, Torghatten Nord, Flinke Piker, Julenissen, Norges diggeste 96 jente, Politiet, RMR, Idrettsalen, Mathias's crib, ROCK MOT RUS, Sunsilk Minerals, For oss som vil at Shawn Arvind skal melde seg på Idol 2011, Pet Shop Girls, Diskografi, Skarsteinsdalen, Skarsteinsdalen leir, Barnevernet, AM Håndverk AS, katrineped.blogg.no, MX vs. ATV: Untamed, Dverberg Tv2, Egil Kristoffersen & Sønner AS, Grønt Punkt,,Edvin Adolfsen, Bjørn fosse, Jobb :D, Ølvogna i Emundsgate 18, Idrettshallen, Tippeligaen, Coop Obs!, Rema 1000 Grimstad, Peppes pizza, Fredrikstad, Molde, Norway, katter, Emine Ruskesara Karlsen, Esso Havna, Risøyhamn Skole, Påske, Bodin Videregående Skole Og Maritime FagskoleFriluft Senter, , Risøyhamn, Blåbærstua, Hytta For Relaxing, Fruens Vilje, JA! til Freia Påskeegg i 12 pakning, Bleik Landsbyservice,Færderseilasen, Risøyhamn ungdom skole, Laban, Morten Gamst Pedersen, Vi vil IKKE på skolen 21. og 22. desember!, Jens Stoltenberg, Kjære snøvær. jeg vil herved si opp mitt abonnement! ;), Sovmorgon, Alfheim stadion, Dr. House, Helg!,Tone Lise Salongen, Kvinnelig.com, Kim Høgas Hansen, Karstein Kristiansen Entreprenør AS, TusenFryd,e, Disko duck,g, Bleik, Telenor, TV 2 Bliss, Dorthe Skappel, Rock Mot Rus,Fredag med Stål Talsnes, Bodø, Norways, mormi,Steingodt kafé og smørbrødverksted, Sellevoll, Nordland, Norway, Ole & Arnfinn Nilsen Transport as/J.M.Nilsen Fisk as, Kristin Størmer Steira, åse dagsenter,Nordmela, Kjellerhullet fritidsklubb [KFK], Cominor, Torsdag kveld fra Nydalen,Ungdom mot mobbing, JBL, Askeladden, Inge Krestian Hassan, Joker Risøyhamn, Hjemme !, Mix Handleriet, Småhauan, NRK Troms og Finnmark,Coop Prix , VI SOM ER MIDT I LIVET OG ELSKER DET;), Renovering av Risøyhamn Skole, Norges fineste øyne, Fredrikstad FK, Mine Bilder,Nordlandssykehuset, Phrases, Vesterålen, , Picnik,Lars Monsen, Været, Finnmark, Norway

 

 

Så har han begynt å liste opp TV-programmer som "events", så jeg trenger ikke å se i avisen på hva som kommer på TV.

 

 

Untitled.jpg

 

 

 

Han presterer også å skrive "Gratulerer med dagen!" på sin egen vegg når han har bursdag!

Endret av Gavekort
  • Liker 7
Lenke til kommentar

En fin døgnrytme og pizza til frokost!

 

Er så moro å se tilbake på mine første innlegg her på Diskusjon. Da var jeg 14 år og kun bidro til forumet med mine kunnskapsløse og blide innlegg, i motsetning til nå som jeg er dødens seriøs og kynisk! Ihvertfall i faglige tråder.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Så du synes det er hyggelig å sloss? :hmm:

 

Slossing er jo latterlig kjipt og mongo, samme om man gir 10 slag og får null, eller gir 0 og får 10. Slossing er for tapere, og er alltid en kjip greie. :D

 

Gøy å vite at man er i stand til å beskytte kompisen når man er ute, uten å nøle. Og det å vinne er jo bare et pluss :)

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...