Kaymeerah Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Ubuntu 11.10 gjør meg glad! Det er så utrolig gjennomført og pent, selv om det fortsatt er i beta! Bare login-screenen var nok til at jeg falt for det! https://lh6.googleusercontent.com/-UAlQiJskayc/Tl9M9MxyBFI/AAAAAAAAF8A/iYezGOwcCyE/lightdm.png Pent, men bloated. Endret 8. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er ikke jente, men ser latterlig bra ut. Festing blir det nok heelsikes mye av ja, har hørt veldig mye bra og moro av venner som var der nede forrige skoleår. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Party gjør meg glad. Bare dumt at ingen av vennene mine liker party :-( Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 At dette står og venter på meg i gården: Det skal bli slik, tyvstartet litt i kveld : 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Finnes ingenting kjedeligere enn å polere andres biler.. Sin egen bil derimot, det er fun! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan aldri tenke meg at å polere noe som helst (med unntak av... ja...) kan være gøy. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://i269.photobucket.com/albums/jj47/gilera393/E320/IMG_7499-2.jpg I see you! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Finnes ingenting kjedeligere enn å polere andres biler.. Sin egen bil derimot, det er fun! Får man et par tusen for jobben så blir det gøy uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Årets julebord på jobben kommer til å ta så jævlig av når jeg er in charge for å sette opp deler av det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Finnes ingenting kjedeligere enn å polere andres biler.. Sin egen bil derimot, det er fun! Får man et par tusen for jobben så blir det gøy uansett. Shaiz! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Endelig jobbintervju til Tirsdag, etter lang tids jobbtørke. 1 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Ubuntu 11.10 gjør meg glad! Det er så utrolig gjennomført og pent, selv om det fortsatt er i beta! Bare login-screenen var nok til at jeg falt for det! SMUUD! Men 11.04 suger, så dette er nok ikke noe bedre. Endret 8. september 2011 av Skoony Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Finnes ingenting kjedeligere enn å polere andres biler.. Sin egen bil derimot, det er fun! Får man et par tusen for jobben så blir det gøy uansett. Shaiz! Det høres kanskje en del ut, men ettersom alt av midler og utstyr er så skrekkelig dyrt så sitter ikke jeg med så alt for mye igjen... I hvertfall ikke med tanke på tiden det tar. En vask med en to-tre stegs jobb med lakkbeskyttelse etterpå tar fort 15 timer på en større bil. Men fortsatt moro å se forbedringen da. Endret 8. september 2011 av CFM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ubuntu 11.10 gjør meg glad! Det er så utrolig gjennomført og pent, selv om det fortsatt er i beta! Bare login-screenen var nok til at jeg falt for det! https://lh6.googleus...CyE/lightdm.png Pent, men bloated. Hvordan vet du at det er bloatet? Jeg kan kjøre top i en remote SSH-session bare for å vise deg hvor lite minne det tar. Du må ikke være så kynisk bare fordi det er Ubuntu. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hvordan vet du at det er bloatet? Jeg kan kjøre top i en remote SSH-session bare for å vise deg hvor lite minne det tar. Du må ikke være så kynisk bare fordi det er Ubuntu. Gnome3 alene er bloated. Satt med 1GB minnebruk (idle) når jeg brukte det her, så skiftet jeg til XFCE4, sitter med 500MB minnebruk (idle). Jeg testet faktisk Ubuntu 11.04 i går, og må si at booting-tiden har blitt kraftig redusert siden jeg brukte 9.04. Kan godt være Ubuntu har forandret seg til det bedre, men det jeg brukte for noen år siden var ganske bloated. EDIT: Det kjørte veldig ustabilt på maskinen jeg testet det på, men det var veldig relatert til Unity. Endret 9. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg bruker ikke Ubuntu for å rasjonere minnebruken min. Funfact: Unity bruker like mye minne som Gnome gjør, og HELE 60MB(!!!!) mer minne enn LXDE. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 At jeg seriøst møtte den penenste jenta som syntes jeg var kjekk og hun skriver drit mange <3 noe som ikke er så kult da jeg er redd for og brenne meg 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg bruker ikke Ubuntu for å rasjonere minnebruken min. Funfact: Unity bruker like mye minne som Gnome gjør, og HELE 60MB(!!!!) mer minne enn LXDE. Da kan jo du gjerne forklare hvorfor jeg har så stor minneforskjell mellom Gnome3 og XFCE4. EDIT: Ikke at jeg bryr meg så veldig om minne, jeg har trossalt 4GB å gå på. Stabilitet var vel mitt største problem med Ubuntu 10.** Endret 9. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Når hunden lager egen plass i sengen til å sove over natten med meg gjør meg glad Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Når hunden lager egen plass i sengen til å sove over natten med meg gjør meg glad Jeg sliter med å finne noe mer motbydelig enn mennesker som sover med kjøterne sine. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå