Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes ingenting kjedeligere enn å polere andres biler.. Sin egen bil derimot, det er fun!

 

Får man et par tusen for jobben så blir det gøy uansett. :)

 

Shaiz!

 

Det høres kanskje en del ut, men ettersom alt av midler og utstyr er så skrekkelig dyrt så sitter ikke jeg med så alt for mye igjen... I hvertfall ikke med tanke på tiden det tar. En vask med en to-tre stegs jobb med lakkbeskyttelse etterpå tar fort 15 timer på en større bil.

Men fortsatt moro å se forbedringen da. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Ubuntu 11.10 gjør meg glad! Det er så utrolig gjennomført og pent, selv om det fortsatt er i beta! Bare login-screenen var nok til at jeg falt for det!

 

https://lh6.googleus...CyE/lightdm.png

 

Pent, men bloated.

;)

 

Hvordan vet du at det er bloatet? Jeg kan kjøre top i en remote SSH-session bare for å vise deg hvor lite minne det tar. Du må ikke være så kynisk bare fordi det er Ubuntu.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det er bloatet? Jeg kan kjøre top i en remote SSH-session bare for å vise deg hvor lite minne det tar. Du må ikke være så kynisk bare fordi det er Ubuntu.

 

Gnome3 alene er bloated. Satt med 1GB minnebruk (idle) når jeg brukte det her, så skiftet jeg til XFCE4, sitter med 500MB minnebruk (idle). Jeg testet faktisk Ubuntu 11.04 i går, og må si at booting-tiden har blitt kraftig redusert siden jeg brukte 9.04. Kan godt være Ubuntu har forandret seg til det bedre, men det jeg brukte for noen år siden var ganske bloated.

 

EDIT: Det kjørte veldig ustabilt på maskinen jeg testet det på, men det var veldig relatert til Unity.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke Ubuntu for å rasjonere minnebruken min.

 

Funfact: Unity bruker like mye minne som Gnome gjør, og HELE 60MB(!!!!) mer minne enn LXDE.

 

Da kan jo du gjerne forklare hvorfor jeg har så stor minneforskjell mellom Gnome3 og XFCE4.

 

EDIT: Ikke at jeg bryr meg så veldig om minne, jeg har trossalt 4GB å gå på. Stabilitet var vel mitt største problem med Ubuntu 10.**

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...