Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg får følge opp i samme stil: DETTE ER DET BESTE MÅLTIDET JEG NOEN GANG HAR HATT Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aftenposten Innsikt med verdens søteste skrivefeil gjør meg glad. "Foxconn, verdens største produsent av datautstyr, vil erstatte 1 million arbeidere med robåter". Har du en lenke til nettversjonen på det? Har lyst å kopiere det til kolleger. Nei, dessverre. Tror nok det bare i papirformen av Innsikt. Det står ihvertfall på side 14 i en notis. Abonnerer du på det? Finner det ikke i butikker og kiosker lengre. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ott - Jack's Cheese and Bread Snack. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aftenposten Innsikt med verdens søteste skrivefeil gjør meg glad. "Foxconn, verdens største produsent av datautstyr, vil erstatte 1 million arbeidere med robåter". Har du en lenke til nettversjonen på det? Har lyst å kopiere det til kolleger. Nei, dessverre. Tror nok det bare i papirformen av Innsikt. Det står ihvertfall på side 14 i en notis. Abonnerer du på det? Finner det ikke i butikker og kiosker lengre. Jeg tror det fulgte med gratis når jeg tegnet abonnement på Aftenposten. Men jeg har sett det i butikker fra tid til annen, seinest i forrige uke på en Kiwi-butikk i Skien. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 At SV trolig bukker under, Venstre trenger frem, og at Høyre ligger bra til i forhold til AP og FrP. Jeg håper bare at dette viser seg frem til valget, og at SV ender under sperregrensen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ingen sperregrense i lokalvalg, Gavekort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg snakker ikke om lokalvalg, men at SV mister stemmer og kan ende under sperregrensen til stortingsvalg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) At SV trolig bukker under, Venstre trenger frem, og at Høyre ligger bra til i forhold til AP og FrP. Jeg håper bare at dette viser seg frem til valget, og at SV ender under sperregrensen. Helt enig, selv om jeg ikke er noe spesielt glad i Høyre. Endret 7. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 CLEANING COMPLETE - (35.417 secs) ------------------------------------------------------------------------------------------ 62 901,4 MB removed. Oisann. :!: Trur eg må kjøre CCleaner oftare. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sjekket du hvor mye av det som kom fra å tømme papirkurven? Hvis papirkurven din allerede var tom, så ja, da var det på tide. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Adele, kakao med masse krem og awesome samboer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg brukte akkurat litt tid med en kollega på å regne ut nøyaktig hvor mye mer plass det er på en firkantet tallerken fremfor en rund tallerken, gitt at diameter er lik. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Så en fyr som ropte til en sykelist, og akkurat ide syklisten snudde seg for å se hvem det var så kjørte han rett i en murvegg :!: 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ubuntu 11.10 gjør meg glad! Det er så utrolig gjennomført og pent, selv om det fortsatt er i beta! Bare login-screenen var nok til at jeg falt for det! 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Glee musikk, sjokolade og vaskedag i heimen ^^ Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Åhåhå! Kjøpte meg en svær custom pizza til meg selv rett etter at jeg kom hjem fra feltøvelse i dag. Mat har aldri smakt så godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er nesten som jeg savner den følelsen, Saft Suse. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ubuntu 11.10 gjør meg glad! Det er så utrolig gjennomført og pent, selv om det fortsatt er i beta! Bare login-screenen var nok til at jeg falt for det! *squeal* Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 At jeg på lørdag flytter til England et helt år for å gå på skole. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gled deg til masse festing og om du er jente og ser OK ut - så blir du lett vilt populær. Det var det jeg hørte fra de som kom tilbake i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå