LithitiumS Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Veldig mye! Fisker er en katts byttedyr. Jeg ville bare gi et tips på hvilket dyr som kan være kjekt å ha om morra di er allergisk mot pels dust! Lenke til kommentar
Amokk81 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hva har fisker med katter å gjøre? Katter spiser fisk? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fisker har også vitaminer i seg, noe som er bra for katten! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Katter har vitaminer i seg, noe som er bra for mennesker. Just sayin' 3 Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Det er vel stygt å si det, men en ting jeg har merket at jeg blir litt glad over: Å se folk store som små hus, når jeg er på butikken.. For da vet jeg at det finnes folk som har det verre enn meg. Og det jeg måtte ha av overflødig fett på kroppen, betyr plutselig ikke så mye lengre. Det er lett å få tunnelsyn har jeg merket. Endret 5. september 2011 av greygenic Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er vel stygt å si det, men en ting jeg har merket at jeg blir litt glad over: Å se folk store som små hus, når jeg er på butikken.. For da vet jeg at det finnes folk som har det verre enn meg. Og det jeg måtte ha av overflødig fett på kroppen, betyr plutselig ikke så mye lengre. Det er lett å få tunnelsyn har jeg merket. Sant vær gang jeg ser noe så store så tenker jeg bare: shiit, glad jeg ikke ser slik ut også innser man at man egentlig kan være glad for den kroppen man har Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg blir glad når jeg skal åpne pakker fra posten. Er en lykkerus! Hva som er i pakkene angår ikke dere. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg må nesten slenge meg på den. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette gjør meg glad. Et nytt signaltårn blir reist på nedre Manhattan. Blir varm inni meg av å se tre, gress og et minnemerke av gamle World Trade Center. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Uhm... jaha. Jeg står i under over hvordan det kan gjøre en person glad. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Uhm... jaha. Jeg står i under over hvordan det kan gjøre en person glad. Der det før sto to store, stygge, grå og triste bygg skal det nå bli en park med trær? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bark bark! WOBBLE WAAAAH WOW WOB WOB! http://youtu.be/2xOh1TRGNjw 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Uhm... jaha. Jeg står i under over hvordan det kan gjøre en person glad. Noen har hatt en dårlig dag ser det ut som. Alle personer har forskjellige ting å bli glad over skjønner du. Endret 6. september 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg misforstod bare. Der det før sto to store, stygge, grå og triste bygg skal det nå bli en park med trær? Ja, det er ganske kult. Endret 6. september 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ååååjaaa.Trodde du var så glad over alle som døde. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aftenposten Innsikt med verdens søteste skrivefeil gjør meg glad. "Foxconn, verdens største produsent av datautstyr, vil erstatte 1 million arbeidere med robåter". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aftenposten Innsikt med verdens søteste skrivefeil gjør meg glad. "Foxconn, verdens største produsent av datautstyr, vil erstatte 1 million arbeidere med robåter". Har du en lenke til nettversjonen på det? Har lyst å kopiere det til kolleger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dagen nedurer. Er syk Kompis som fikk lett lappen igår kræsja totalt idag og vraket sykkelen sin. Opptur Han snakker om at han vil kjøpe min. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Aftenposten Innsikt med verdens søteste skrivefeil gjør meg glad. "Foxconn, verdens største produsent av datautstyr, vil erstatte 1 million arbeidere med robåter". Har du en lenke til nettversjonen på det? Har lyst å kopiere det til kolleger. Nei, dessverre. Tror nok det bare i papirformen av Innsikt. Det står ihvertfall på side 14 i en notis. Endret 6. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Og då var musikk + blu-ray på veg i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå