Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Blank stemme:

Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at ingen av partiene representerer det jeg ønsker og jeg demonstrerer dette ved å stemme, men å ikke stemme på noen.

 

 

Hvis du ikke stemmer blir det mer som:

Jeg ble sittende i sofaen å runke, så jeg gadd ikke.

Foretrekker den siste :)

Ja, men da så. Da håper jeg at jeg aldri ser deg klage på noe som involverer politikk.

 

 

Tingen er at en blank stemme er klar kritikk mot valget, imens det å ikke stemme i det hele tatt kan tolkes i alle retninger, ikke bare det at du gir faen i Norges politikk.

 

 

Flybillett til Irland gjør meg glad. :wee:

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blank stemme:

Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at ingen av partiene representerer det jeg ønsker og jeg demonstrerer dette ved å stemme, men å ikke stemme på noen.

 

 

Hvis du ikke stemmer blir det mer som:

Jeg ble sittende i sofaen å runke, så jeg gadd ikke.

Foretrekker den siste :)

Ja, men da så. Da håper jeg at jeg aldri ser deg klage på noe som involverer politikk.

 

 

Tingen er at en blank stemme er klar kritikk mot valget, imens det å ikke stemme i det hele tatt kan tolkes i alle retninger, ikke bare det at du gir faen i Norges politikk.

 

 

Flybillett til Irland gjør meg glad. :wee:

Jeg har aldri brydd meg om politikk, så jeg klager ikke. Jeg vet ikke engang når man skal stemme...

Lenke til kommentar

Blank stemme:

Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at ingen av partiene representerer det jeg ønsker og jeg demonstrerer dette ved å stemme, men å ikke stemme på noen.

 

 

Hvis du ikke stemmer blir det mer som:

Jeg ble sittende i sofaen å runke, så jeg gadd ikke.

Foretrekker den siste :)

Ja, men da så. Da håper jeg at jeg aldri ser deg klage på noe som involverer politikk.

 

 

Tingen er at en blank stemme er klar kritikk mot valget, imens det å ikke stemme i det hele tatt kan tolkes i alle retninger, ikke bare det at du gir faen i Norges politikk.

 

 

Flybillett til Irland gjør meg glad. :wee:

Jeg har aldri brydd meg om politikk, så jeg klager ikke. Jeg vet ikke engang når man skal stemme...

Ja, politikk er så uinteressant. For min del så kunne det like gjerne ikke ha vært noe som het politikk!! Det er ikke en relevant del av mitt liv i det HELE tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nadeo på absolutt alle? Wow! :ohmy:

Stemmer. Var en del jeg måtte prøve ganske mange ganger på da. :) Siste bane som er 60 runder og som tar ca. 1 time å fullføre var ikke noe problem. Den jeg stresset mest med var A-06 (tror jeg). En helvetes bane på 27 sekunder med noen mongloide hopp som krever perfekt sprett (som er totalt randomisert) tre ganger på rad for å fullføre. Jeg slo heller ikke Nadeo på denne, men klarte kun å tangere han. Likevel, det gav med medaljen.

Lenke til kommentar

Har en pus som ligger og snorker på fanget nå. :love:

 

Ropte han inn helt gjennomvåt i pelsen når det plutselig begynte å hølje ned. Bokstavelig talt regn som kan vekke halvdøve bestemødre opp fra søvnen. Tørket han lett med et håndkle, og dermed hoppet han rett opp i fanget og la seg ned når jeg satt meg. Sjelden han er så kosete. Tydelig at han er fornøyd med servicen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det lange søket etter en ny og god TV-serie endelig gir utslag!

 

En god TV-serie skal ha roller med svært komplekse og sammensatte personligheter - slik det er i virkeligheten. Ikke som det er i MacGyver, hvor man er enten er god eller ond tvers igjennom.., og "rett som en strek".

 

De fleste serier fra HBO er så "3D", hvor "alle" andre kun er "2D".., om du forstår hva jeg mener.

 

Siste (gull)funn: Oz!

Endret av greygenic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

 

Har en pus som ligger og snorker på fanget nå. :love:

 

Ropte han inn helt gjennomvåt i pelsen når det plutselig begynte å hølje ned. Bokstavelig talt regn som kan vekke halvdøve bestemødre opp fra søvnen. Tørket han lett med et håndkle, og dermed hoppet han rett opp i fanget og la seg ned når jeg satt meg. Sjelden han er så kosete. Tydelig at han er fornøyd med servicen.

 

 

Dette gjør meg glad. :)

Lenke til kommentar

 

Har en pus som ligger og snorker på fanget nå. :love:

 

Ropte han inn helt gjennomvåt i pelsen når det plutselig begynte å hølje ned. Bokstavelig talt regn som kan vekke halvdøve bestemødre opp fra søvnen. Tørket han lett med et håndkle, og dermed hoppet han rett opp i fanget og la seg ned når jeg satt meg. Sjelden han er så kosete. Tydelig at han er fornøyd med servicen.

 

 

Dette gjør meg glad. :)

 

Meg også. Savner å ha katt (hund blir ikke det samme - det er mer en kompis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...