Durochris Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Servicen på Hugo Boss på Norwegian Outlet! Sånn det skal være! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hører på Opeth - Heritage! Helt utrolig album! OMGOMGOMGOMOGMOGMOGMOGMGOMGOMO!!!!11ONE Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=x9YHg07NLLc Diggeste sangen i hele verden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=woAvvSiwofA 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Jjg4Fe8k01g Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Wow, jeg bryr meg virkelig ikke om hva slags musikk dere liker. Flaut av meg, har jo ett band som avatar. Endret 3. september 2011 av medlem-173043 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vel jeg bryr meg ikke om deg, for du går på grunnskolen. Du har sikkert ikke stemmerett engang :!: Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har ikke stemmerett. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan stemme som 16åring i år Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan stemme, men det skjer ikke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Jeg kan stemme, men det skjer ikke. Værsåsnill, stem blankt i så fall. Da sender du ihvertfall ut en beskjed. Stemmer du ikke i det hele tatt er du bare en lat idiot. Endret 3. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan stemme, men det skjer ikke. Enig med han over meg. Det er tåpelig å ikke stemme. Hvis du ikke vet hva du skal stemme på, så stemmer du blankt. Eventuelt KrF, det er enda bedre! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan stemme, men det skjer ikke. Værsåsnill, stem blankt i så fall. Da sender du ihvertfall ut en beskjed. Stemmer du ikke i det hele tatt er du bare en lat idiot. Idiot kan du være selv. Beskjed om hva? Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at jeg gir blankt faen i Norges ræva politikk? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Klart alle banene i Trackmania Nations Forverer! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Idiot kan du være selv. Beskjed om hva? Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at jeg gir blankt faen i Norges ræva politikk? Blank stemme: Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at ingen av partiene representerer det jeg ønsker og jeg demonstrerer dette ved å stemme, men å ikke stemme på noen. Hvis du ikke stemmer blir det mer som: Jeg ble sittende i sofaen å runke, så jeg gadd ikke. 9 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Klart alle banene i Trackmania Nations Forverer! Driver med det selv for øyeblikket. Gull på alle? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Idiot kan du være selv. Beskjed om hva? Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at jeg gir blankt faen i Norges ræva politikk? Blank stemme: Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at ingen av partiene representerer det jeg ønsker og jeg demonstrerer dette ved å stemme, men å ikke stemme på noen. Hvis du ikke stemmer blir det mer som: Jeg ble sittende i sofaen å runke, så jeg gadd ikke. Foretrekker den siste 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Idiot kan du være selv. Beskjed om hva? Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at jeg gir blankt faen i Norges ræva politikk? Blank stemme: Hei jeg legger inn denne blanke stemmen for å vise at ingen av partiene representerer det jeg ønsker og jeg demonstrerer dette ved å stemme, men å ikke stemme på noen. Hvis du ikke stemmer blir det mer som: Jeg ble sittende i sofaen å runke, så jeg gadd ikke. Blank stemme viser det Hansy påpeker her: "Demokrati er fine ting, men ingen av partiene representerer nok det jeg står for". Jeg har coinet en term på dette: "Politisk agnostiker" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Klart alle banene i Trackmania Nations Forverer! Driver med det selv for øyeblikket. Gull på alle? Nei, Nadeo på alle. Har 260/260 medaljer nå. Endret 3. september 2011 av ChrisReeve 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nadeo på absolutt alle? Wow! Middag gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå