Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte forbi fartskontroll idag. Lå 10 km/t over, men ble ikke tatt... Lucky? Skal sikkert ta det med en klype salt med tanke på feilmargin på speedometer osv. Men jeg kjørte definitivt fort nok til å hvertfall få noen hundrelapper i bot.

Du skal vel ligge 6km/t over for at noe skal skje hvis jeg husker rett. Så om speedometeret ditt viser 4+ km/t for mye så er det kanskje ikke så alt for rart?

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra den sykeste helgen evar.

 

Var så fett det.

Det var helt ekstremt awesome! Kom på besøk NÅR DU VIL!

 

Jeg så nok ut som verdens mest malplasserte menneske på bygda!

 

Men kan hende jeg tar turen senere en gang i høst, bare si i fra.

Gjør det! :D Vi synes det var awesome å ha dere her :)

Jeg følte meg ganske malplasert jeg å... helt til jeg sto i kjole, ullgenser og støvler å feide vekk hundematen til Oda fra utenfor huset.

Lenke til kommentar

Ta med deg div dyrehoder (fåes hos slaktern) og vis det frem så scorer du sikkert masse metaldamer.

 

Jeg skal gå i rosa skjorte og blazer om jeg drar.

 

For the lulz.

 

Tungt å gå rett fra Taylor Swift til det mest jævlige, bloddrikkende, kranieknusende der ute da.

 

Mja, det er det jeg tenker også.

Lenke til kommentar

Vi metalheads har det bare i imaget at vi er så jævla tøffe, egentlig. Ingen som er så koselige og inkluderende (og homoerotiske på fest) som vi er.

 

Noe av det feteste jeg har opplevd noen gang er på vei hjem fra blackmetal-konsert med to kompiser, alle tre i skinnjakker og corpsepaint, og skal ta tog. Ser en frøken med barnevogn streve med å komme seg på, og han ene (som forøvrig har tidenes mørkeste bassrøst uten å gjøre seg til) spør: "Trenger du hjelp, eller?".

 

Aldri sett et menneske så vettskremt noen gang, selv om det bare var velment.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...