Nostalgisk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har nylig hamstret Duff Beer. Ja, dere leste riktig, Duff Beer. Dette er ekte(!) øl som har fått navnet sitt fra den velkjente ølgiganten fra The Simpsons. Ølet er dessverre ikke et amerikansk produkt, men smaker godt. Unnskyld? Amerikansk øl er da totalt underlegent europeisk øl. Jeg ser ikke hvordan dette er et problem. Skulle produktet vært fullendt for meg som hardbarka fan av The Simpsons, som for øvrig er en amerikansk serie, så måtte ølet vært et amerikansk produkt i stedet for tysk. Duff Beer er ikke annet enn en parodi på Budweiser, slik jeg antar det skal tolkes. Jeg er enig i at europeisk øl generelt er å fortrekke fremfor den typiske amerikanske ølen. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 ttp://blogs.wsj.com/deals/2011/08/24/steve-jobs-resigns-as-apple-ceo/ Detta betyder slutet för Human centiPad! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 nesten litt gammel, men fortsatt like bra: :new_woot::new_woot: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 ånnei nå fikk jeg lyst til å se scarface igjen. selv om jeg venter på at den skal komme på blåstråle Denne snutten kan du unne deg: http://www.youtube.com/watch?v=g2wD5TaMf2k Mine egne penger, samme med alt av bøker etc. Hele studielånet mitt står og godgjør seg i banken Hva gjør studielånet ditt i banken? Gammelt triks for å tjene penger på renter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 I tillegg til at kjøp av Macbook er ett hav av sløste penger. ÅJA! For det var ingen andre sitt poeng heller . Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det visste jeg. Hva tror du mitt poeng egentlig var? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mine egne penger, samme med alt av bøker etc. Hele studielånet mitt står og godgjør seg i banken Hva gjør studielånet ditt i banken? Jeg tjener rundt 1000kr i måneden fra renter på studielånet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Mikel Arteta gjør meg glad. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Minimalistisk og perfekt. 1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Å gjøre missions i EVE Online, til C&C musikk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 denne web-comicen. eksempel 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kom akkurat hjem fra den sykeste helgen evar. Var så fett det. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kom akkurat hjem fra den sykeste helgen evar. Var så fett det. Det var helt ekstremt awesome! Kom på besøk NÅR DU VIL! Samme med Oda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kom akkurat hjem fra den sykeste helgen evar. Var så fett det. Det var helt ekstremt awesome! Kom på besøk NÅR DU VIL! Samme med Oda. Jelly. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kom akkurat hjem fra den sykeste helgen evar. Var så fett det. Det var helt ekstremt awesome! Kom på besøk NÅR DU VIL! Samme med Oda. Jelly. Du er velkommen når du vil du også ^^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kostbart å være student, men en kostnad som setter smil! 400 jævla kroner for mini displayport til hdmi? Gratulerer med å ha sløst minst 340 kroner. Nei, det andre skal eg ikkje kommentere. Design, funksjonalitet, personlig preferanse, overprisa, forenkla, virusfri, vi har alle høyrt den diskusjonen og dei argumenta før. Hvis man vil ha en mini displayport til hdmi som faktisk er bra så hjelper det ikke å gå på Nille, vøttu gutten min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du er velkommen når du vil du også ^^ Om du planlegger festene i god tid, er det enklere for meg å finne ut om jeg kan bli med. Hvis man vil ha en mini displayport til hdmi som faktisk er bra så hjelper det ikke å gå på Nille, vøttu gutten min. Uh. Displayport = digitale signaler. HDMI = digitale signaler. Kvaliteten på kabelen har dermed ingenting å si på hvorvidt den klarer å sende 1 og 0. Kvaliteten kan derimot ha noe å si på lengre kabler, men på 1-2 meter er det meningsløst. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kjørte forbi fartskontroll idag. Lå 10 km/t over, men ble ikke tatt... Lucky? Skal sikkert ta det med en klype salt med tanke på feilmargin på speedometer osv. Men jeg kjørte definitivt fort nok til å hvertfall få noen hundrelapper i bot. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kvaliteten på kabelen har dermed ingenting å si på hvorvidt den klarer å sende 1 og 0. Kvaliteten kan derimot ha noe å si på lengre kabler, men på 1-2 meter er det meningsløst. Det er dessverre eit fåtal av folk som har skjønt dette. "Håddu, kabel til 999,99kr, må vere ekte kvalitet!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå