Sk!ppy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 – Ganske koselig å høre på <3 egentlig skulle to av de beste veninnene mine vært døde fra utøya.. + kjenner halvveis to som døde.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pGzrL8J0t-c Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 *snip* Det som er litt ironisk er jo at uten krig ville ikke den sangen og teknologien til å lage sangen eksistert. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fant 30 cola-smileys på jobben i dag! 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har nylig hamstret Duff Beer. Ja, dere leste riktig, Duff Beer. Dette er ekte(!) øl som har fått navnet sitt fra den velkjente ølgiganten fra The Simpsons. Ølet er dessverre ikke et amerikansk produkt, men smaker godt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har nylig hamstret Duff Beer. Ja, dere leste riktig, Duff Beer. Dette er ekte(!) øl som har fått navnet sitt fra den velkjente ølgiganten fra The Simpsons. Ølet er dessverre ikke et amerikansk produkt, men smaker godt. Haha! Har sett dette. Koster dessverre mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Snakka faktisk om å få smakt det i dag, men har dessverre hørt at det ikke er særlig kvalitet. Men får prøve det så fort som mulig Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kostbart å være student, men en kostnad som setter smil! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 25. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2011 Det er kostbart å være student ja, men ser ikke vitsen med å gjøre det enda dyrere enn det allerede er. 11 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Jeg har nylig hamstret Duff Beer. Ja, dere leste riktig, Duff Beer. Dette er ekte(!) øl som har fått navnet sitt fra den velkjente ølgiganten fra The Simpsons. Ølet er dessverre ikke et amerikansk produkt, men smaker godt. Unnskyld? Amerikansk øl er da totalt underlegent europeisk øl. Jeg ser ikke hvordan dette er et problem. Edit: Det jeg SKULLE si: Mmm, hjemmealenekveld. Det betyr løvbiff med pomfri og ketchup, samt Scarface i DVDspilleren. Endret 25. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kostbart å være student, men en kostnad som setter smil! 400 jævla kroner for mini displayport til hdmi? Gratulerer med å ha sløst minst 340 kroner. Nei, det andre skal eg ikkje kommentere. Design, funksjonalitet, personlig preferanse, overprisa, forenkla, virusfri, vi har alle høyrt den diskusjonen og dei argumenta før. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det han mente med at det var synd er at i Simpsons er Duff amerikansk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har nylig hamstret Duff Beer. Ja, dere leste riktig, Duff Beer. Dette er ekte(!) øl som har fått navnet sitt fra den velkjente ølgiganten fra The Simpsons. Ølet er dessverre ikke et amerikansk produkt, men smaker godt. Unnskyld? Amerikansk øl er da totalt underlegent europeisk øl. Jeg ser ikke hvordan dette er et problem. Edit: Det jeg SKULLE si: Mmm, hjemmealenekveld. Det betyr løvbiff med pomfri og ketchup, samt Scarface i DVDspilleren. ånnei nå fikk jeg lyst til å se scarface igjen. selv om jeg venter på at den skal komme på blåstråle Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Kostbart å være student, men en kostnad som setter smil! 400 jævla kroner for mini displayport til hdmi? Gratulerer med å ha sløst minst 340 kroner. Nei, det andre skal eg ikkje kommentere. Design, funksjonalitet, personlig preferanse, overprisa, forenkla, virusfri, vi har alle høyrt den diskusjonen og dei argumenta før. Riktig! http://www.dealextre...ter-black-20775 http://www.dealextreme.com/p/displayport-male-to-hdmi-female-adapter-cable-16cm-length-72024 http://www.dealextreme.com/p/mini-displayport-male-to-hdmi-female-adapter-1080p-27549 Endret 25. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er kostbart å være student ja, men ser ikke vitsen med å gjøre det enda dyrere enn det allerede er. Du får sagt det! :!: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kostbart å være student, men en kostnad som setter smil! Det hjelper såklart å ha en far som betaler... 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 I tillegg til at kjøp av Macbook er ett hav av sløste penger. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kostbart å være student, men en kostnad som setter smil! Det hjelper såklart å ha en far som betaler... Mine egne penger, samme med alt av bøker etc. Hele studielånet mitt står og godgjør seg i banken Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Mine egne penger, samme med alt av bøker etc. Hele studielånet mitt står og godgjør seg i banken Hva gjør studielånet ditt i banken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå