Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bjørn Hellfuck – Sweet N' Sour Christina Kosemusikk! Så deilig barnslig! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Første skoledag gjennomført, OG DET GIKK BRA! Har hatt godt av dette friåret og dette skal jeg klare. Selvtilliten er på topp og magen min vrengte seg ikke. Virker som hyggelige folk i klassen og fin timeplan. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Var russetøyprøving på skolen i dag. Ser ut som om mann/dame ratioen hos russen i år er awesome! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Var russetøyprøving på skolen i dag. Ser ut som om mann/dame ratioen hos russen i år er awesome! Det var da tidlig ute? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har falt helt for musikken til Yelle. Hørt på i hele dag og kveld. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Var russetøyprøving på skolen i dag. Ser ut som om mann/dame ratioen hos russen i år er awesome! Det var da tidlig ute? Kan bestilles fra nå og fram til jul, leveres rundt april. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg var på bohus i dag og kjøpte et par greier, blant annet en X. Jep det stemmer, jeg kjøpte en X! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Å skifte fra en nesten 20 år gammel 17'' CRT skjerm til en ny 24'' Lcd skjerm. 'Litt' forskjell Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Å skifte fra en nesten 20 år gammel 17'' CRT skjerm til en ny 24'' Lcd skjerm. 'Litt' forskjell Hørte du skulle på Arosian Black Mass? Kanskje jeg joiner :------D Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Å skifte frå ein nesten splitter ny 46" LED-skjerm til ein halvgammal og billig 24" lcd-skjerm. Det gjer meg faktisk glad, eg har blitt enormt betre på BC2 etter byttet. Sofagaming gir rett og slett elendige reaksjonsemner. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det der gjør meg flau 4 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det der gjør meg flau Haha, hvorfor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det der gjør meg flau Haha, hvorfor? Du er så gangster at du må passe på så ikke huden din automatisk blir svart. 2 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 This! Heavy bass! Gleder meg til lappen nå! Bare teori og oppkjøring igjen :D 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Det der gjør meg flau Haha, hvorfor? Du er så gangster at du må passe på så ikke huden din automatisk blir svart. Skjer med flaming da? Pleier normalt ikke og høre på den type musikk, men det er en re-bass'a versjon så syntes det blei fett.. Det var det som var poenget med og legge ut den videoen her.. For og vise at bass gjør meg glad. Problem? Endret 22. august 2011 av aR_ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det der gjør meg flau Haha, hvorfor? Du er så gangster at du må passe på så ikke huden din automatisk blir svart. Skjer med flaming da? Pleier normalt ikke og høre på den type musikk, men det er en re-bass'a versjon så syntes det blei fett.. Folk forstår seg ikke på andres interesser, helt normalt her inni Lenke til kommentar
Suic Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 This! Heavy bass! Gleder meg til lappen nå! Bare teori og oppkjøring igjen :D Nice nice Har du fått deg bil enda eller? Folk forstår seg ikke på andres interesser, helt normalt her inni Nei, jeg ser jo det her nå.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kjøpte ny verktøykasse i dag gjennom skolen. 3700kr med morro! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå