Mikaeru Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 TheNarsissist; Kjenner sånn nogenlunde til den følelsen. venninna mi kom på besøk for noen dager siden, og har ikke sett meg før jeg begynte å trene / få selvtillitt. Sleit med å se folk/henne i øyne, og var egentlig sjenert. Var sikker på at når vi skulle sette oss i sofaen og snakke at det kom til å bli flaut og stille innimellom for vi ikke fant på noe å snakke om. Men nei! Vi snakket i en hel time med bare ett par stunder hvor det var på grensa til awkward. Holdt til og med øyekontakt. utrolig deilig å vite at jeg har vokst noe sinnsykt mentalt på bare ett halvt år! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 TheNarsissist; Kjenner sånn nogenlunde til den følelsen. venninna mi kom på besøk for noen dager siden, og har ikke sett meg før jeg begynte å trene / få selvtillitt. Sleit med å se folk/henne i øyne, og var egentlig sjenert. Var sikker på at når vi skulle sette oss i sofaen og snakke at det kom til å bli flaut og stille innimellom for vi ikke fant på noe å snakke om. Men nei! Vi snakket i en hel time med bare ett par stunder hvor det var på grensa til awkward. Holdt til og med øyekontakt. utrolig deilig å vite at jeg har vokst noe sinnsykt mentalt på bare ett halvt år! Trening hjelper noe sinnsykt på selvtilliten når man ser fremgang. å når du greier og holde lange bra samtaler med jenter + at når en jente sier at du er en kjempebra person som hun aldri vil miste Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er vel bare testiklene som har falt ned i pungen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Pass på. Jeg har "et snev" av arroganse pga. høy selvtillit. EDIT: http://i53.tinypic.com/1128uc3.jpg Takk til J0gg1s3n som viste meg det. Endret 20. august 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Pass på. Jeg har "et snev" av arroganse pga. høy selvtillit. EDIT: http://i53.tinypic.com/1128uc3.jpg Takk til J0gg1s3n som viste meg det. Gjett hvem som nettopp ødela det! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 At jeg kan være ute på byen og ha det dritfett og sjekke opp damer uten å være full i det hele tatt! Utrolig digg! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 At jeg kan være ute på byen og ha det dritfett og sjekke opp damer uten å være full i det hele tatt! Utrolig digg! Hjelper såklart lite om det ikke gir noen resultater though. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det er så deilig å plutselig komme over en sang man hørte for måneder, eller år siden og husker man lurte så grundig på navnet til. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ble så jævlig knullings på meg i natt. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ja det er helt sykt fett. Jeg gikk rundt i sånn 2 år og greide ikke å huske et bandnavn og så når jeg nesten hadde glemt det kom Alliha og postet en video som var relatert til det bandet. Kuli azz. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 At jeg kan være ute på byen og ha det dritfett og sjekke opp damer uten å være full i det hele tatt! Utrolig digg! Hjelper såklart lite om det ikke gir noen resultater though. Haha, kan ikke gi resultater hver gang da Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tiltrekkende gutter som smiler oppriktig til meg. Synes det er noe spesielt lokkende og "farlig" ved det siden jeg er lengre inn i skapet enn veggen. 1 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Life is good! Flytta til Kristiansand, studerer et studie som passer meg, møtt masse nye kule venner, møtte ei koselig jente på fredag og ikke minst.. pizza venter på meg i ovnen. AW YEAH 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Velkommen til Norges perle ! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Albumet til Adele! Gleder meg til å spille henne på Dynaudio-anlegget som står i bilen jeg får om 2-3 dager :love: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Når man plutselig blir tørst og kommer på at man har et iskaldt glass med frokostjuice på pulten ;leif Endret 21. august 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tiltrekkende gutter som smiler oppriktig til meg. Synes det er noe spesielt lokkende og "farlig" ved det siden jeg er lengre inn i skapet enn veggen. Oh hello thar. :3 Men kjennar følelsen. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) At jeg kan være ute på byen og ha det dritfett og sjekke opp damer uten å være full i det hele tatt! Utrolig digg! Samme her, men jenter har problemer med at jeg kommer til å "huske" det dagen etter... Vel, jeg prøvde meg på et lite triks i ludo; Gurgla no drit slik at jeg lukta alkohol, samt drakk alkoholfri cider på forsh. Har ikke hatt mer jenter på meg før nå! Jeg er også glad at kommunen kommerå sjekker leiligheten vi leier ut, for å se om den blir godkjent. Noe håper den virkelig ikke blir. Da får jeg overta den, og jeg får 100 kvm helt for meg selv. Synd for studentene, fint for meg! Endret 21. august 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå