Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

TheNarsissist;

Kjenner sånn nogenlunde til den følelsen. venninna mi kom på besøk for noen dager siden, og har ikke sett meg før jeg begynte å trene / få selvtillitt. Sleit med å se folk/henne i øyne, og var egentlig sjenert. Var sikker på at når vi skulle sette oss i sofaen og snakke at det kom til å bli flaut og stille innimellom for vi ikke fant på noe å snakke om.

Men nei! Vi snakket i en hel time med bare ett par stunder hvor det var på grensa til awkward. Holdt til og med øyekontakt. utrolig deilig å vite at jeg har vokst noe sinnsykt mentalt på bare ett halvt år!

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TheNarsissist;

Kjenner sånn nogenlunde til den følelsen. venninna mi kom på besøk for noen dager siden, og har ikke sett meg før jeg begynte å trene / få selvtillitt. Sleit med å se folk/henne i øyne, og var egentlig sjenert. Var sikker på at når vi skulle sette oss i sofaen og snakke at det kom til å bli flaut og stille innimellom for vi ikke fant på noe å snakke om.

Men nei! Vi snakket i en hel time med bare ett par stunder hvor det var på grensa til awkward. Holdt til og med øyekontakt. utrolig deilig å vite at jeg har vokst noe sinnsykt mentalt på bare ett halvt år!

:love:

Trening hjelper noe sinnsykt på selvtilliten når man ser fremgang. å når du greier og holde lange bra samtaler med jenter + at når en jente sier at du er en kjempebra person som hun aldri vil miste :D

Lenke til kommentar

At jeg kan være ute på byen og ha det dritfett og sjekke opp damer uten å være full i det hele tatt! Utrolig digg! :thumbs:

Samme her, men jenter har problemer med at jeg kommer til å "huske" det dagen etter... Vel, jeg prøvde meg på et lite triks i ludo; Gurgla no drit slik at jeg lukta alkohol, samt drakk alkoholfri cider på forsh. Har ikke hatt mer jenter på meg før nå!

Jeg er også glad at kommunen kommerå sjekker leiligheten vi leier ut, for å se om den blir godkjent. Noe håper den virkelig ikke blir. Da får jeg overta den, og jeg får 100 kvm helt for meg selv. Synd for studentene, fint for meg!

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...