JayP Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 At første dag på Vg1 gikk strålendes! Mange nye hyggelige mennesker, og havnet på en god tone med alle jeg kom i kontakt med, som inkluderer en god del jenter 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har endelig fått telefonen. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fant endelig en skjeggfrisyre jeg trives med! Og håret mitt har sett awesome ut i det siste også, så jeg er fornøyd som aldri før. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fant endelig en skjeggfrisyre jeg trives med! Og håret mitt har sett awesome ut i det siste også, så jeg er fornøyd som aldri før. Pics. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fant et peppes pizzastykke på et fat ved siden av pcen som jeg glemte helt av for 1 time eller to siden. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har fått en gave fra Ohio. Har ikke bestilt noe sommhelst fra statene, så det kan bli morsomt å se. Spennende! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nerding. Im doing it right! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hehe, læreren min kom bak meg i dag og sa "Er det C-kode jeg ser?", jeg svarte ja. Han begynte å snakke om at han kunne FORTRAN osv. Har fått en gave fra Ohio. Har ikke bestilt noe sommhelst fra statene, så det kan bli morsomt å se. Spennende! Bombe. Du vet jo hvordan Amerikanere liker å bombe ting. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) KRYDDER! ELSKER Å KRYDRE MATEN MIN MED: LØAØAØBØASTTT A ATt TATAT BØABØAØø ALBLA BLALB LAØ ZTTA BVLØB DMT EBLØB HHGE ELØALEøLBEØLEbØl BLA LB:dribble:AL BLABL AB TTU GRILLKRYDDER ØABLABL:dribble:ABLABLAØB:dribble:LØALBØL AAA BLABLABØL Endret 19. august 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At jeg skal fly for første gang i morgen. 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Fly! also: byrjar på tredje året på måndag... Litt trist at det er siste året på vgs, men det skal bli kjekt å vera russ og eg skal kosa meg saman med folk. oooog så skal eg ut på byen i kveld, yay. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har begynt på universitet & I heart it Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hehe, at det er NTNU er gitt? Men, Gløshaugen. Kybernetikk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ah, jeg er såååå glad studenthybelen min har eget bad . Beste som finnes. Ever. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Å motta penger(sedler) som garantert aldri har vært i bruk før gjør meg glad! Endret 19. august 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er gjenforelsket i The Movies! http://www.youtube.com/watch?v=-mHUSV2lATE Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Møtte to rimelig pene jenter jeg gikk på ungdomsskolen med idag mens jeg shoppa klær. Klarte for helvette å holde en normal samtale uten å skjelve og stamme. Fikk til og med en god klem. Yeeeez, selvtilliten min har vokst noe så inni helvette det siste året. Begynner på vgs for andre gang på mandag og tror faktisk jeg skal klare det denne gangen, og vist det ikke går har jeg en god backup! ER SÅ HAPPY! 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå