Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gyr0 forsvant jo i nesten tre måneder til Japan, og det misunnet jeg veldig mye. Skulle gjerne gjort noe lignende selv, men vanskelig når man er i full jobb. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Pultene på skolen er awesome! De har innebygd stikkontakt, funksjonsgenerator, oscilloskop (20MHz, 2 kanaler), multimeter og strømforsyning (opp til 30V, 3A). Jeg får tilgang til dette med å skyve bordplaten. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 http://open.spotify.com/track/4LLIBELZZSGAgpnHHwvUhc Et mesterverk uten like Lol du er jo bare SÅ 2005. Bruker du myspace også eller??! xDDD 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Meg og ene bokollektiv duden var ute på balkongen og tok en røyk, så en naken mann på andre siden som sto å lagde mat, meget morsomt. Det var hyggelig, og det gjorde meg glad. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Meg og ene bokollektiv duden var ute på balkongen og tok en røyk, så en naken mann på andre siden som sto å lagde mat, meget morsomt. Det var hyggelig, og det gjorde meg glad. Ta bilde og send til se og hør, og si at det er en eller annen kjendis. 2 min. i Photoshop så er det meget troverdig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gaming med venninne Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flytter hjemmefra, fra mor og far, i dag. Det er litt trist, men det blir moro å bo med kompiser i hovedstaden. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Pultene på skolen er awesome! De har innebygd stikkontakt, funksjonsgenerator, oscilloskop (20MHz, 2 kanaler), multimeter og strømforsyning (opp til 30V, 3A). Jeg får tilgang til dette med å skyve bordplaten. Videregående eller høyskole? Vi hadde egne arbeidsbenker med trefas 230V/30A når jeg gikk på VGS, så vidt jeg husker, samt koblingsskapsskinner. Lite oscilloskop på sterkstrøms-linja, dog. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Første dag på elektrofag overstått. Eg kom i klasse med kun ein av dei eg ville, men eg skal nok overleve. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Første dag på elektrofag overstått. Eg kom i klasse med kun ein av dei eg ville, men eg skal nok overleve. Tror det er litt av poenget med videregående ... Anywho! Masse blåbær i skogen! Skal ut hele Lørdag og plukke bær til jeg stuper. Ser fram til ferskt syltetøy kokt på primus med fersk kaffe og pannekaker midt i skogen. Lørdagen blir herlig. Ingen bekymringer bare skogen 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Videregående eller høyskole? Vi hadde egne arbeidsbenker med trefas 230V/30A når jeg gikk på VGS, så vidt jeg husker, samt koblingsskapsskinner. Lite oscilloskop på sterkstrøms-linja, dog. VG2 Dataelektronikk. 2-kanals 20MHz oscilloskop holder lenge. Poenget var bare at alt dette er bygd inn i pulten, skolen har oscilloskop med høyere frekvenser liggende. Endret 18. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Å kjøre ekstra sakte for å irritere overaggressive trafikanter som ligger langt oppi ræva på bilen min gjør meg lykkelig. Spesielt når brødjøkene ikke tar hintet og bare kjører nærmere. Om de ikke har noen bak seg, har jeg null problem med å kjøre i 50 i 80sona kun for å irritere toskene. Jeg har ikke dårlig tid. 3 Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Å gi + til innlegg i denne tråden om ting som gjør deg glad, det gjør med glad. Endret 18. august 2011 av Ntaw 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Når folk tar på meg Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ingen bekymringer bare skogen Skogen er kjip. Fjellet eier. ----------------------------------- Nylagt asfalt og lukten av den gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Man With No Name - Azymuth. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Når folk tar på meg *Ta på* 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå